Toan Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Det här är ett problem jag har både på 24h och Expekt, titt som tätt fryser klienten och datorn brakar ihop. På party-nätet har jag inte några liknande besvär. Förslag? ps. jvlar vad många som är "weak" på 24h, FL. * RP - QoS * Citera
Nusseman Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Får ni för er att ställa datorklockan när ni lirar på 24h... Låt bli det! det gick inget vidare... Citera
sostlind Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Du kör inte nåt P2P (edpneky tex) samtidigt? Kan bli knas om man har för många trådar eller connections samtidigt har jag ärkt. /s Citera
Toan Postad 25 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2005 Du kör inte nåt P2P (edpneky tex) samtidigt? Kan bli knas om man har för många trådar eller connections samtidigt har jag ärkt./s Hmm okej, brukar visserligen ha en poker-site till uppe samtidigt. Kan det vara problemet? Citera
Recommended Posts