DrRoland Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Money finnish är ju iofs helt ointressant. Det relevanta om man ska jämföra är i såna fall startavgift kontra prispengar. Citera
Oskarsson Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Såg att Eskilsson nämndes här. Ppå tal om han..vad nickar han och vad spelar han för stakes på cashgame. nån som vet? Citera
gdaily Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Såg att Eskilsson nämndes här. Ppå tal om han..vad nickar han och vad spelar han för stakes på cashgame. nån som vet? Mestadels $5-$10 NLT headsup. Han kommer i vårt TV-program på söndag. Citera
Legato Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Om statistiken hade varit för samtliga EPTer så hade det varit betydligt intressantare, detta är givetvis ett för litet underlag för att kunna dra bra slutsatser. Jag känner en av ägarna till pokeritieto sedan jag började spela poker typ, och jag frågade honom idag om de inte kunde göra samma undersökning för alla ept-säsonger. Han kollade med killen som gjort nuvarande undersökning, men tyvärr fanns det tydligen inte lika bra statistik tillgänglig för tidigare säsonger. Citera
gdaily Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Om statistiken hade varit för samtliga EPTer så hade det varit betydligt intressantare, detta är givetvis ett för litet underlag för att kunna dra bra slutsatser. Jag känner en av ägarna till pokeritieto sedan jag började spela poker typ, och jag frågade honom idag om de inte kunde göra samma undersökning för alla ept-säsonger. Han kollade med killen som gjort nuvarande undersökning, men tyvärr fanns det tydligen inte lika bra statistik tillgänglig för tidigare säsonger. Säsong tre finns nog i EPTs databas, och då har vi ju med Peterssons Köpenhamnsklonk som fixar till siffrorna rejält. Tidigare än så finns det inget material samlat. Citera
Kape Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Finns det sparat vilka som vunnit en satellit? Vore kul med en kolumn för antal satellitvinnare också. Citera
strater Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Och så kan vi ju slänga in en kolumn för satellitförlorare med Citera
Recommended Posts