Perfektion Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Vad betyder egentligen "T$/W$"? Och vad är skillnad på det och TLP? Sedan måste jag fråga HUR man kollar hur mkt T$/W$ man har på Pokerstars. Tack så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Vad betyder egentligen "T$/W$"? Och vad är skillnad på det och TLP? Sedan måste jag fråga HUR man kollar hur mkt T$/W$ man har på Pokerstars. Tack så mkt. T$ = kan bara användas till turneringar W$ = kan bara användas till satelliter står i cashier lite avskiljt, om du inte har några står det inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Hur får man T$ ? Aldrig varit med om innan att man kan ha en viss summa som man kan köpa in sig till i vanliga turnernigar, tokens har jag därimot stött på tidigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 W$ = kan bara användas till satelliter Tror faktiskt man kan köpa in sig direkt i massa events för W$. T.ex PCA, EPT, WSOP, APPT mm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Hur får man T$ ? Aldrig varit med om innan att man kan ha en viss summa som man kan köpa in sig till i vanliga turnernigar, tokens har jag därimot stött på tidigare! Vinn en satelit till t.ex söndagsmillen och avregga dig så får du inköpet i T$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Perfektion Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Tack så mkt gubbz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts