upandcoming Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Jag är i bilköpartagen. Vill inte betala mer än 130k. Gärna sportbil. Tips? /upandcoming Citera
TotalFarsa Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Jag är i bilköpartagen. Vill inte betala mer än 130k. Gärna sportbil. Tips? /upandcoming Lite mer inof hade ju vart trevligt för att underlätta. Kan du meka själv? Är du märkesbög? Var bor du/ är du säsongskänslig vad gäller väder o vind? Vill du köpa något nyare eller får det vara något äldre? Vill du ha en kombi kan jag sälja dig en med 180 hästar men jag trpor inte att det är det som du är ute efter Citera
TotalFarsa Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Om du inte har nån aning så kan du alltid söka på Blocket och lägga in ditt prisintervall, skriva in något sökord som "sportcoupe" och se vad det ger för resultat. Citera
upandcoming Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2008 Jag har aldrig använt en skiftnyckel. Inte märkesbög. Bosatt i södra Sverige och ämnar köra bilen större delen av året. Gammalt är ok. Citera
TotalFarsa Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Några tips: Mazda Fabia RSHar ägt en sådan själv. Underbar. HyundaiÄgt en sådan osså. Mkt trevlig att köra. MiataVille bara få ihop fyra bilar Citera
diazo Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Du får en Bmw Z3 för mellan 90-180k extremt rolig att köra, dock 2 sitsig. mycket trevlig bil annars, hade en för ett par år sen men valde att byta mot en ford mustang GT (som dock kostar något mer men är 4sitsig) starkt rekomenderad dock! Citera
TotalFarsa Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Kort påpekande om Fabia Rsen som jag länkade till ovan. Det är en diesel med 140 hk i. Jag tryckte in en effektbox i min och skrämde upp den till 170 hk och 320 Nm. 0-100 på 6.5 sek och ett ordentligt vrid. Det enda som kan vara negativt är att dieselskatten är hög, ca 5 papp om året. Men det var en underbar bil. Rejält byggd och i övrigt ekonomis. Pendlade 15 mil om dan och snittade 0,45 l/mil på E6an Citera
upandcoming Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2008 Miatan har jag provkört. Helt okej i mitt tycke, men Z3:an är snyggare. Helst skulle jag vilja köpa bilen från någon återförsäljare och inte en privatperson. Kan man be en BMW-återförsäljare ta in en begagnad Z3:a, tror ni? Om jag köper från privatperson, kan jag be att få åka med bilen till en verkstad och få den kollad? Jag har ingen aning om vad ska man titta efter och jag vill ju inte köpa grisen i säcken. Citera
hnat Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Om jag köper från privatperson, kan jag be att få åka med bilen till en verkstad och få den kollad? Jag har ingen aning om vad ska man titta efter och jag vill ju inte köpa grisen i säcken. Ja det kan du Citera
KingCosmoKramer Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Så du gillar tjejbilar? Inte så konstigt eftersom jag är tjej? Citera
Agent Cooper Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Inte så konstigt eftersom jag är tjej? Är du tjej förstår jag att du gillar den där bilen. Citera
upandcoming Postad 19 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2008 BMW Z3 2.8 are now belonged to me. Citera
Recommended Posts