Gå till innehåll

Söndagens railtråd 02-03-08


vuns187

Recommended Posts

  • Svars 110
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trodde inte han var så stark och hade nästan rätt... åkte sen när en fisk limpar på knappen med QJ, jag går all in(10xBB till) med A3 och han synar direkt. Blev 5e plats och $9275 så jag får vara nöjd.. :-(

 

> SRF posted small blind (30,000)

> Fabulouss posted big blind (60,000)

> Game # 1,899,250,144 starting.

> Dealing Hole Cards(Kh 10c )

> cinsinati folded

> Uniktnamn folded

> _skalleper_ raised for 166,631.33

> SRF folded

> Fabulouss called for 106,631.33

> Dealing the Flop(10s Qc 3h )

> Fabulouss checked

> _skalleper_ bet for 166,631.33

> Fabulouss raised for 442,828.32

> _skalleper_ went all-in for 1,238,300.43

> Fabulouss went all-in for 435,923.93

> Dealing the turn(9c )

> Dealing the river(8h )

Fabulouss wins 2,143,267.16 with One Pair, Tens and kicker card Ace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra försök där Jakelamotta.

Du tar det nästa gång istället ;P

 

Vad tycker du om sista pushen? Var verkligen superkortdöd, A9 var den bästa handen jag hade efter jag hade AJ vs 88 som jag förlorade.

 

Oöppnat är den ju given men han hade 10BB och jag tycker han borde pusha rätt brett men gillar egentligen inte att syna mig allin men blev som sagt lite trött på foldandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker du om sista pushen? Var verkligen superkortdöd, A9 var den bästa handen jag hade efter jag hade AJ vs 88 som jag förlorade.

 

Oöppnat är den ju given men han hade 10BB och jag tycker han borde pusha rätt brett men gillar egentligen inte att syna mig allin men blev som sagt lite trött på foldandet.

 

Jag tycker nog att du kunde ha vikt där.

Samtidigt vet jag hur otroligt frustrerande det är att bara sitta och kasta hela tiden utan att få kort.

Du har ju FE fast du blindas bort 1, nästan två varv till. Före det borde du nog ha fått ett bättre läge att ställa in. Men det är förstås lätt för mig att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker nog att du kunde ha vikt där.

Samtidigt vet jag hur otroligt frustrerande det är att bara sitta och kasta hela tiden utan att få kort.

Du har ju FE fast du blindas bort 1, nästan två varv till. Före det borde du nog ha fått ett bättre läge att ställa in. Men det är förstås lätt för mig att säga.

 

Du har nog helt rätt, brukar ha lite svårt med det där när frustration över att aldrig få något att hända så gör jag marginella spel. Har inte riktigt MTT-erfarenhet än så jag gör lite konstiga moves, nåja GL, nu kan jag ju sova iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev kort mitt i allt i Second Chance.

Torskade flipp med AK mot QQ för en stack på 4x avarage. En dam redan på floppen sved rätt hårt.

Jag kämpar kvar med 10 big blinds och 70 spelare kvar.

 

EDIT: Bust. Stoppar in 10 big blinds från hi-jack med A8. CO med 7 big blinds hittar AJ som står. Stoppar in mina 3 sista big blinds med A-7 handen efter och big blind hittar 66. En sjua på floppen men tyvärr också en sexa och jag bustar på 65 plats och får typ $650 eller något sånt.

GL allihopa =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...