Alow Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Hej, Jag skulle gärna vilja se hur andra spelar SNG's. Hur taktiken ser ut, och hur spelet utvecklar sig. Själv kör jag på att spela väldigt ABC poker från början, spela endast bra händer från bra positioner. Tills folk börjar åka ut. Brukar köra på detta tills blindsen är runt 100,200. Sedan växlar jag tempo, och kör mycket mer aggresivt. Och går med i fler händer. Fast försöker heller inte att spela slarvigt för den delen. Men dela gärna med er taktik/plan hur ni lägger upp det, och några användbara tips för att lyckas i SNG's, vad är bra att tänka på? Skulle vara roligt och se hur andra tänker. Mvh, Alow. Citera
Weedobooty Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Jag brukar vara totalt kortdöd tills jag har 10 BB kvar på bubblan. Då får jag AA, går all in och får syn av 62 offsuit. Floppen kommer 662. Sen spelar jag nästa. Citera
SoderKrippa Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Jg brukar vara totalt kortdöd tills jag har 10 BB kvar på bubblan. Då får jag AA, går all in och får syn av 62 offsuit. Floppen kommer 662. Sen spelar jag nästa. lol! Nötstrategi /SK Citera
hansolo Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Jag brukar vara totalt kortdöd tills jag har 10 BB kvar på bubblan. Då får jag AA, går all in och får syn av 62 offsuit. Floppen kommer 662. Sen spelar jag nästa. Haha! Den känner jag igen! Citera
Alow Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2008 Turbo eller vanlig? både vanlig och turbo. Citera
Alow Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2008 Jag brukar vara totalt kortdöd tills jag har 10 BB kvar på bubblan. Då får jag AA, går all in och får syn av 62 offsuit. Floppen kommer 662. Sen spelar jag nästa. haha, perfekt strategi! Citera
Donner Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Dubbla upp snabbt o sen köra över bordet. Citera
SouthEast Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 http://pokerforum.nu/forum/forumets-baesta-inlaegg/22008-laenksamlingen-foer-oss-som-spelar-sngs.html Citera
Recommended Posts