stonethailand Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Ja tror inte tråden finns uppe. Har sett en hel del gamla esportsrävar senaste dagarna. Cogaz gammal CS lirare, grindar numera 50/100 på prima. Pott1 tror jag lirat 2-4$ men inte sett honom på ett tag.Gulen? Lakerman - quake legendaren såg jag nyss, 5/10 på prima. sen har vi ju även starcraft liraren ElkY som klonkade EPT bahamas nu senast. Vilka fler har tagit steget från onlinespel till poker? Citera
vessel89 Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Finns nog en väldigt många grinders som har gamingbakgrund. Jag själv hade aldrig klarat av att sitta och nöta poker flera timmar i sträck om jag inte varit enormt insatt och nött rejält med cs för några år sedan. Citera
Poddna Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Jo det lär ju finnas en hel del... lite mer pengar i poker än e-sport. Citera
DL Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Dared och cogaz är ju iofs från quake ursprunligen men jo de finns en hel del. Citera
Snusarn Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Finns hur många som helst. De flesta har ju dock bytt nicks. Citera
sexyterran Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 så har ni ju mej. och Grrrr som gjorde som elky. kolla teamliquid.nets pokeravd. där hittar ni 100 miljoner gamla sclirare som smekerleker. Citera
jack_the_dipper Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 ins från fnatic (CS) spelar ju 2/4 eller 3/6 tror jag. Citera
DL Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Glöm inte Carl den store. ptja fast han snackade ju bara skit iofs, men han får också vara med då Citera
freddola Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Dared-- Wow Dared börja spela Wow efter han börjat med pokern. Citera
sexyterran Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 om nån vet vem rekrul från tl.net e så läste jag nåt om att han va o testa på progaming i korea men va tvungen att sluta för att man inte tjäna en spänn på sc pging men på poker kunde han dra in storkovan, tror att många som testar poker utav scproffsen hade funnit att det är relativt enkla pengar för dom. såg xodiac på svs nån gång på nån vettig nivå ändå, han va ju rätt duktig scspelare om jag minns rätt. Citera
Illvillja Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Tillerman (starcraft/warcraft3) lirade väl $5/10 för ngt år sen iaf... jag tror att de e många av dagens grinders som har gamingbakgrund... själv var jag på CPL Winter 2003 Då jag upptäckte poker första gången när de sände WPT på hotellrummet... *edit* Hittade hans blog igen och han verkar fortfarande spela, och på betydligt högre nivåer då han snackar om en pott på NL16000 bord... Citera
sorkenkk Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Har hört att HeatoN är en riktig räv på poker (nej, jag trollar inte). Citera
Tiggr Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Glöm inte Paradoks(QW) eller ni kanske bara listar vinnande spelare. Citera
SouthEast Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 #15 - woot, vem är du? Fantastiskt att vänta i 2,5 år för att hitta läge för en briljant första post. Citera
Rwa Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Fantastiskt att vänta i 2,5 år för att hitta läge för en briljant första post. jag var också där, o vi var inte så många svenskar, klart jag undrar Citera
hansolo Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Pott1 tror jag lirat 2-4$ men inte sett honom på ett tag.Gulen? Potti minns man ju från när man själv spelade, blev dock aldrig någon större internationell eller nationell framgång för mig! =) Citera
ludomir Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 jag var också där, o vi var inte så många svenskar, klart jag undrar Är det AWP-legenden Rwa? Visst stämmer det att det är du som verkligen sjunger och spelar i en version av the drugs don't work som jag har på datorn?? Citera
Rwa Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Är det AWP-legenden Rwa? Visst stämmer det att det är du som verkligen sjunger och spelar i en version av the drugs don't work som jag har på datorn?? ja men det är gammalt andra cs-spelare som gått till pokern är väl.. jonny d o chea från caya, bulletproof från matrix, ilight från spixel osv o nebb. tror potti köpte sig sin klubb eller resturang för sina pokerpengar, inte säker dock. ins dsn o carn från fnatic hänger även endel på ipoker. Citera
FreePlopp Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 ja men det är gammalt andra cs-spelare som gått till pokern är väl.. jonny d o chea från caya, bulletproof från matrix, ilight från spixel osv o nebb. tror potti köpte sig sin klubb eller resturang för sina pokerpengar, inte säker dock. ins dsn o carn från fnatic hänger även endel på ipoker. Hur vet du vem han är? Citera
tidsoptimist Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Skulle anta att han har rätt bra koll på killarna och tjejerna i branschen, eller så har han helt enkelt kontakt med dem. Menar han har ju lirat en och annan match med och mot flertalet av killarna. Inte sant Rwa? Citera
Recommended Posts