mrfiskman Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Jag ska alltså slita på lager medans ni spelare blir rika Jag kommer såklart spela nån turre ibland för att försöka klonka men heltidspoker är helt enkelt inte min grej. Citera
SouthEast Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Jag ska alltså slita på lager medans ni spelare blir rika Jag kommer såklart spela nån turre ibland för att försöka klonka men heltidspoker är helt enkelt inte min grej. Välkommen till verkligheten, grattis! Citera
butterballs Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 jag har med fått jobb! grattis till dig och mig Citera
mrfiskman Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2008 jag har med fått jobb! grattis till dig och mig Stort grattis. Citera
mrfiskman Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2008 Dessutom är det fan så mycket roligare att arbeta och träffa folk, jämfört med att sitta inne i en svettig etta, dricka folköl och spela poker. Citera
LuckyStar5.1 Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Wiiiii ...ta d lungt me trucken Citera
green__ Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Arbete, detta överskattade skit. Drick och var glad medans du är ung! Citera
Hemdhes Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 grattis!.. alla med någon form av utbildning bör ta de jobb som erbjuds nu..konjunkuren på sikt ser fullständigt katastrofal ut..med hål i cv:t är det nog kört Citera
gregcadillac Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Dessutom är det fan så mycket roligare att arbeta och träffa folk, jämfört med att sitta inne i en svettig etta, dricka folköl och spela poker. Folket man träffar ger dock inte så mycket mer behållning än att sitta i en svettig etta, dricka folköl och spela poker. Även om jag inte har så mycket erfarenhet av det sista. Citera
gregcadillac Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 grattis!.. alla med någon form av utbildning bör ta de jobb som erbjuds nu..konjunkuren på sikt ser fullständigt katastrofal ut..med hål i cv:t är det nog kört Spelar det egetligen så stor roll av man gjorde nu om 5-6 år då man är klar med sin akademsika utbilding om man söker till högskola/universitet till hösten? Citera
jo_ocke Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Varför skall alla som misslyckats med pokern säga att det inte är "värt" eller att det är "bättre" att göra si och så. Håll keft & gl i livet. Till han som undrade ifall det spelade någon roll ifall man jobbade på McDonalds, nått café eller var lagerråtta när man senare i livet skall söka jobb, skulle inte direkt tro det förutom att det är bra att ha "arbetslivserfarenhet" vilket förövrigt är overrated. Citera
hampulito Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Det låter förjävligt att jobba men om det är det du vill, grattis! Har du haft någon dagbok här på forumet som man skumma igenom? Citera
BjornL1491910513 Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Dessutom är det fan så mycket roligare att arbeta och träffa folk, jämfört med att sitta inne i en svettig etta, dricka folköl och spela poker. lagggg Citera
BjornL1491910513 Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Dessutom är det fan så mycket roligare att arbeta och träffa folk, jämfört med att sitta inne i en svettig etta, dricka folköl och spela poker. det är alltid bra med förnekelser för att förbättra sitt psyke Men GL.. Inte i Norge alltså? Citera
Kape Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 "Man arbetar för att leva men lever inte för att arbeta" Trots ovanstående förnuftiga citat så är ett jobb bra för att utveckla ens sociala liv och naturligtvis för att erhålla en regelbunden inkomst. Sen vet jag inte hur mycket pensionsavsättningar alla "Hobby-proffs" gör men antagligen ofta alldeles för lite. Lyssna inte allt för mycket på alla som säger att man är korkad om man arbetar trots att man inte behöver det, lönen är bara en del av det positiva med ett jobb. Sen finns det en hel del negativt med vissa jobb också men jag som arbetsgivare hyser i alla fall betydligt mer respekt för en arbetssökande som jobbat hela sitt liv (om än på McD eller som städare) oavsett vilken tjänst personen söker. Med ett fyllt CV så visar man att man KAN arbeta men inte nödvändigtvis hur bra, precis som en massa högkolepoäng visar att man KAN lära sig men inte nödvändigtvis vilken kunskap man har. Citera
TotalFarsa Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Lyssna inte allt för mycket på alla som säger att man är korkad om man arbetar trots att man inte behöver det, lönen är bara en del av det positiva med ett jobb. Sen finns det en hel del negativt med vissa jobb också men jag som arbetsgivare hyser i alla fall betydligt mer respekt för en arbetssökande som jobbat hela sitt liv (om än på McD eller som städare) oavsett vilken tjänst personen söker. Med ett fyllt CV så visar man att man KAN arbeta men inte nödvändigtvis hur bra, precis som en massa högkolepoäng visar att man KAN lära sig men inte nödvändigtvis vilken kunskap man har. +5 De som har kommit till mig med ett blankt CV och inte kunnat redogøra før vad de gjort de senaste fem åren *håll andan nu* har inte fått jobb utan har hamnat i discard-høgen. Citera
sorkenkk Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Varför skall alla som misslyckats med pokern säga att det inte är "värt" eller att det är "bättre" att göra si och så.Håll keft & gl i livet. QFT Citera
night84 Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 jag har med fått jobb! grattis till dig och mig Samma här! Åker till Norge imorrn för min andra arbetsvecka så grattis till mig med! Citera
FreePlopp Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Me too, me too! Jobb som BJ-dealer. Citera
schoolbook Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Grattis till jobbet, men tänk på dina andra skyldigheter! Du kan ju inte bara börja på en "150 bästa filmerna"-tråd, börja i omvänd ordning och sedan sluta på film nummer 61!? Citera
Recommended Posts