DjQuik Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Vill testa på spela BOSS, men de flesta sajter är för mig rätt okända namn... vilken är störst och borde vara tryggast att ha sina pengar på? plus att det gärna bör vara skattefritt och enkelt att casha ut... Citera
Odrike Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Vill testa på spela BOSS, men de flesta sajter är för mig rätt okända namn... vilken är störst och borde vara tryggast att ha sina pengar på? plus att det gärna bör vara skattefritt och enkelt att casha ut... Störst måste vara Paradise poker. Skattefri tror jag inte den är dock. Citera
butterballs Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 redbet är skattefritt o bra trafik. där kan du välja om du vill spela ongame b2b eller boss Citera
Gummo Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Sportingbet/Paradise Svarade du bara på frågan om störst? Eller är det så att den är skattefri också? Citera
gdaily Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Svarade du bara på frågan om störst? Eller är det så att den är skattefri också? Huvudfrågan var "störst". Det andra var bifrågor... Citera
Late Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Enligt sportingbets support: Vi har vår pokerlicens och våra servrar finns Antiqua och Barbuda. Sportingbet Plc som företag är dock registrerat i England och finns listat på Londonbörsen. Gdaily kan säkert hjälpa mig tyda det? , vet inte ifall Antiqua är skattefritt. Citera
Tappen Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Vill testa på spela BOSS, men de flesta sajter är för mig rätt okända namn... vilken är störst och borde vara tryggast att ha sina pengar på? plus att det gärna bör vara skattefritt och enkelt att casha ut... Redbet är väl som någon annan sa ett bra alternativ här. Skattefritt, tre olika klienter och snabba utbetalningar utan krångel. Citera
ROmeoBOT Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Svenska Spel Boss, garanterat skattefritt och lätt att casha ut. "Svenskar sämst i europa på poker" Citera
Supertequila Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 5050poker är schyssta svenska killar som erbjuder bra deals. Fast vill du ha mitt råd, undvik helvetesriggmaskinen Boss Citera
Recommended Posts