Gå till innehåll

Månadsresultat Februari


Dead-Inside

Recommended Posts

Kan ju även vara så att de som hänger på ett pokerforum inte har det som "en eller ett par ggr i veckan hobby" och faktiskt har en susning om lite grundläggande pokerteori osv. Sen så är det väl så att majoriteten heller inte orkar posta sina resultat, eller så är det helt enkelt så att vi på detta forum är extremt bra .. :roll:

 

Själv blev det ca +20k SEK på 5/10 SH på SvS, till mitt försvar får jag säga att jag lirade väldans lite händer ( 11K ). Hoppas suget kommer tillbaka så man kan orkar lira fler händer nu i mars!

 

Ödmjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan ju även vara så att de som hänger på ett pokerforum inte har det som "en eller ett par ggr i veckan hobby" och faktiskt har en susning om lite grundläggande pokerteori osv. Sen så är det väl så att majoriteten heller inte orkar posta sina resultat, eller så är det helt enkelt så att vi på detta forum är extremt bra .. :roll:

 

Själv blev det ca +20k SEK på 5/10 SH på SvS, till mitt försvar får jag säga att jag lirade väldans lite händer ( 11K ). Hoppas suget kommer tillbaka så man kan orkar lira fler händer nu i mars!

 

Visst kan det vara så att de som hänger på ett forum har ett verkligt intresse för poker samt har koll på grundläggande pokerteori. Det trodde jag vi förstod allihopa här utan att vi behövde förklara det för varandra. Min erfarenhet är dock att även denna kategori av spelare har svårt att plussa av olika anledningar. Ett par anledningar kan vara att man behöver vara disciplinerad öht samt att duktiga men odisciplinerade spelare kan ha en tendens att tilta rejält, att de helt enkelt inte klarar av variansen i NL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då ber jag att få återkomma. Men det verkar ju vara ovanligt bra spelare på detta forum då 95 % verkar gå plus. Forum för proffs eller?... Eller är det kanske vanligt förekommande att man ej redovisar förlustmånader i denna tråd och/eller redovisar inte förlorande spelare kanske... : ) Det finns ju ytterligare ett alternativ, att man inte är sanningsenlig.

 

 

aa man kan undra iaf

 

plus 7000kr på 1-2kr nl 16.6k händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+29k kr

19 000 händer

 

35 spelade timmar, så jag är nöjd

 

Edit: För 1 år sedan hade jag fått glädjefnatt om jag haft samma resultat. Sjukt vad avtrubbad man blir. Säkert samma om känsla om man plussar 300k på en månad och gjort det i ett år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju även vara så att de som hänger på ett pokerforum inte har det som "en eller ett par ggr i veckan hobby" och faktiskt har en susning om lite grundläggande pokerteori osv. Sen så är det väl så att majoriteten heller inte orkar posta sina resultat, eller så är det helt enkelt så att vi på detta forum är extremt bra .. :roll:

 

Själv blev det ca +20k SEK på 5/10 SH på SvS, till mitt försvar får jag säga att jag lirade väldans lite händer ( 11K ). Hoppas suget kommer tillbaka så man kan orkar lira fler händer nu i mars!

 

Fisk du är alltså. Palla 20k;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst kan det vara så att de som hänger på ett forum har ett verkligt intresse för poker samt har koll på grundläggande pokerteori. Det trodde jag vi förstod allihopa här utan att vi behövde förklara det för varandra. Min erfarenhet är dock att även denna kategori av spelare har svårt att plussa av olika anledningar. Ett par anledningar kan vara att man behöver vara disciplinerad öht samt att duktiga men odisciplinerade spelare kan ha en tendens att tilta rejält, att de helt enkelt inte klarar av variansen i NL.

 

Klart jag förstår det, har själv haft vissa problem med att tilta pga att motståndaren klonkar ut en over and over again sen så måste man bara visa att man är bättre än honom å göra en massa korkade moves utan någon som helst plan/ outs osv :-P Sen har vi ju det där med att bluffa synstationen fast man vet att man inte ska pröva :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...