Gå till innehåll

otrohet


brut

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det där har jag funderat lite på senare tid. Jag har noll samvetskval när det gäller otrohet och känner mig snarare lite glad om man lyckas knulla lite på sidan om utan att bruden får veta nåt. Tro inte att jag är någon kvinnohatare dock, jag har inte mycket övers till våldtäktsmän o .l

 

Jag är en hyvens människa annars olagligheter inskränker sig till lite knark lite obetalda tvavgifter och x antal gig med film och musik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det "märks".. vet inte om de kan lukta till sig sånt eller vafan de gör, men så fort jag tänker på en annan tjej så 'märks' det. Ändå har jag aldrig vart otrogen!

 

plocka fram pokerfacet! övning ger erfarenhet dock och det är indivuduellt på olika tjejer hur man lurar dom. men visst är dom född med ett sjätte sinne för att avslöja oss killar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker nog mest man missat poängen med ett förhållande om man är otrogen...

 

i min värld ska ett bra förhållande handla om att man håller ihop, man spelar som ett lag och är en i laget ledsen mår laget dåligt...

 

kanske därför jag inte har haft ett långt förhållande på många år, svårt att hitta folk som känner likadant...

 

"vi var ett dreamteam men nu fattas en i laget..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror på hur läget är hemma.

Har man det pissigt med den man bor ihop med så är det lätt att trilla över till nåt annat.

Annars så håller jag mig lugn med andra brudar.

 

Första och sista gången så slutade det i mindre katastrof.

 

Visst kan man alltid neka, men sannig kommer och biter dig i arslet tillslut ändå.

 

 

 

Ja hur mår ni när ni varit otrogna?

Jag menar inte att ni oroar er för att tjejen ska få reda på det. Det är ju bara när tjejen ser att snorren är inne som hon kan veta. I alla andra varianter så går det alldeles utmärkt att blåneka.

Prata ut vänner!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där har jag funderat lite på senare tid. Jag har noll samvetskval när det gäller otrohet och känner mig snarare lite glad om man lyckas knulla lite på sidan om utan att bruden får veta nåt. Tro inte att jag är någon kvinnohatare dock, jag har inte mycket övers till våldtäktsmän o .l ...
Forsoker du balansera din krassa syn pa relationer och fortroende med att du tar stallning mot valdtakter eller levlar du?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker nog mest man missat poängen med ett förhållande om man är otrogen...

 

i min värld ska ett bra förhållande handla om att man håller ihop, man spelar som ett lag och är en i laget ledsen mår laget dåligt...

 

kanske därför jag inte har haft ett långt förhållande på många år, svårt att hitta folk som känner likadant...

 

"vi var ett dreamteam men nu fattas en i laget..."

 

Jag håller med, och jag har faktiskt lyckats :)

 

Vill du hoppa runt i massa andra sängar så finns väl ingen mening med att ha ett förhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte hur man kan vara otrogen utan skuldkänslor. Jag skulle må riktigt dåligt dels för jag vet hur mycket jag hade sårat min sambo och hur lesen hon skulle bli. Dels att jag skulkle förlora den männsika som står mig absolut närmast. Har inte ens varit närheten av att vara otrogen, jag har allt och lite till hemma. Är det dåligt hemma så får man försöka ordna det eller göra slut och vissa sin partner lite respekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker nog mest man missat poängen med ett förhållande om man är otrogen...

 

i min värld ska ett bra förhållande handla om att man håller ihop, man spelar som ett lag och är en i laget ledsen mår laget dåligt...

 

kanske därför jag inte har haft ett långt förhållande på många år, svårt att hitta folk som känner likadant...

 

"vi var ett dreamteam men nu fattas en i laget..."

 

 

QFT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Risken att åka dit är 0% mer eller mindre. Det är bara att blåneka. Om inte tjejen sett att snorren är inne kommer hon att bli osäker. Kanske till och med få dåligt samvete och tycka synd om en.

Det jag undrar över är känslorna man får.

Själv kan jag få väldig ångest blandat med att man mår väldigt bra och känner sig bekräftad. Ibland kan man även bli kär i tjejen och då blir det ännu mer svängnigar och komplext. På ett sätt är det en krydda i tillvaron men samtidigt en ångestskapande källa. Ångesten sitter i kanske i någon vecka lite beroende på om tjejen misstänker något. Sedan bleknar det hela till ett gott minne.

ska väl säga också att jag inte varit otrogen mot minnuvarande tjej men att jag har börjat att längta efter sex med andra tjejer. Trotts att jag älskar min fru.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv kan jag få väldig ångest blandat med att man mår väldigt bra och känner sig bekräftad.

 

Jag tror hela grejen med otrohet ligger i just behovet av att känna sig bekräftad. Mitt Ex var en riktig bekräftelsesökare, vilket inte var så konstigt eftersom hennes rika pappa inte haft någon tid över för henne när hon var ung. Mkt riktigt var hon också den otrogna typen.

 

Frågan är om det inte var mitt eget fel med tanke på att jag inte orkar berätta för en tjej att hon är vacker varenda eviga dag (och varför skulle jag behöva göra det egentligen? Om jag inte gillade henne skulle jag ju, för helvete, inte vara ihop med henne)

 

Till nästa förhållande ska jag dock försöka bättra mig på den punkten och försöka komma ihåg att berömma, fjäska och lägga in en och annan komplimang. Å andra sidan kanske det kommer per automatik om man träffar en tjej man verkligen gillar?

 

Hur som helst så är min slutsats att jag i framtiden ska försöka hålla mig borta ifrån bekräftelsesökare. Om inte annat så brukar de ändå inte vara särskilt snygga eftersom tokheta tjejer redan vet att de är snygga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror hela grejen med otrohet ligger i just behovet av att känna sig bekräftad. Mitt Ex var en riktig bekräftelsesökare, vilket inte var så konstigt eftersom hennes rika pappa inte haft någon tid över för henne när hon var ung. Mkt riktigt var hon också den otrogna typen.

 

 

Frågan är om det inte var mitt eget fel med tanke på att jag inte orkar berätta för en tjej att hon är vacker varenda eviga dag (och varför skulle jag behöva göra det egentligen? Om jag inte gillade henne skulle jag ju, för helvete, inte vara ihop med henne)

 

Till nästa förhållande ska jag dock försöka bättra mig på den punkten och försöka komma ihåg att berömma, fjäska och lägga in en och annann komplimang. Å andra sidan kanske det kommer per automatik om man träffar en tjej man verkligen gillar?

 

Hur som helst så är min slutsats att jag i framtiden ska försöka hålla mig borta ifrån bekräftelsesökare. Om inte annat så brukar de ändå inte vara särskilt snygga eftersom tokheta tjejer redan vet att de är snygga...

1) Hur vet du att hon var otrogen? Berättade hon det efter att det var slut?

2) För mig så tar det imot på något konstig jävla sätt att fjäska och smickra tjejerna. Har tex aldrig köpt blommor till min fru. Antagligen ärvt det av farsan. Han köpte blommor en gång till morsan men kunde inte förmå sig att ta hem dem så han lämnade dem på bussen!:). Skit i att av princip ge komplimanger gör det bara om det känns helt rätt typ i sängen "du är skön" eller liknande.

3) Bekräftelsesökare är extremt avtändande. Delvis beroende på att nästan alla tjejer kan få ligga hur mycket som helst om de vill. Det verkar som om de inte fattar att man inte behöver vara snygg/sexig för att få ligga. Det enda de reppar för killarna är ett hål!:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon av er som gillar att ha sex med andra än er partner tänka er att ha en relation där man "får" ha sex med andra eller där det i alla fall är mer av en öppen fråga? Varför välja en relation där man sviker varandra och går bakom ryggen titt som tätt, när det kanske finns andra sätt som känns lite mer ärliga och kanske ger mindre ångest?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1) Hur vet du att hon var otrogen? Berättade hon det efter att det var slut?

2) För mig så tar det imot på något konstig jävla sätt. Har tex aldrig köpt blommor till min fru. Antagligen ärvt det av farsan. Han köpte blommor en gång till morsan men kunde inte förmå sig att ta hem dem så han lämnade dem på bussen!:). Skit i att av princip ge komplimanger gör det bara om det känns helt rätt typ i sängen "du är skön" eller liknande.

3) Bekräftelsesökare är extremt avtändande. Delvis beroende på att nästan alla tjejer kan få ligga hur mycket som helst om de vill.

 

Hittade otvetydiga bevis...

Iofs tror jag att hon ville att jag skulle upptäcka det hela. Det var troligen lite av en hämnd för vad hon hade upptäckt då hon hackat sig in i min mail... (tips till alla med flickvän: spara aldrig, aldrig, aldrig mail-lösenordet i hennes dator)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bekräftelsen är ungefär som att köpa sig en pryl, nöjd för stunden sen nästa sak.

Jag la in en stöt på en brud för en tid sen, hon yngre jag äldre hon intresserad jag smickrad.

Bara strul efter det, så lägg ner otrohetsköret på en gång, det suger sur Wettextrasa när man är inne i skiten.

 

 

Själv kan jag få väldig ångest blandat med att man mår väldigt bra och känner sig bekräftad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bekräftelsen är ungefär som att köpa sig en pryl, nöjd för stunden sen nästa sak.

Jag la in en stöt på en brud för en tid sen, hon yngre (1982) jag äldre (1970) hon intresserad jag smickrad. Detta hände 2005.

Bara strul efter det, så lägg ner otrohetsköret på en gång, det suger sur Wettextrasa när man är inne i skiten.

...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon av er som gillar att ha sex med andra än er partner tänka er att ha en relation där man "får" ha sex med andra eller där det i alla fall är mer av en öppen fråga? Varför välja en relation där man sviker varandra och går bakom ryggen titt som tätt, när det kanske finns andra sätt som känns lite mer ärliga och kanske ger mindre ångest?

 

Intressant fråga. Själv sa jag till min tjej att det var okej om hon hånglade runt lite om hon var ute och så bara hon var öppen med det. Tyckte gott jag kunde unna henne lite skoj ibland då jag ändå inte är särskilt svartsjuk av mig. Tyvärr så tyckte hon ändå att det var bättre att köra det bakom min rygg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon av er som gillar att ha sex med andra än er partner tänka er att ha en relation där man "får" ha sex med andra eller där det i alla fall är mer av en öppen fråga? Varför välja en relation där man sviker varandra och går bakom ryggen titt som tätt, när det kanske finns andra sätt som känns lite mer ärliga och kanske ger mindre ångest?

Under den tiden jag var kär i ca 1 år (nu varit gift i 17 år) så var jag rätt så svartsjuk. Nu spelar det inte så stor roll om frugan vänstrar. Helst vill jag dock att hon sköter det snyggt och inte kommer dragandes med det utan håller tyst om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...