Bobix Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Tjo! I mars har jag tänk spela 4000+ sng på Party. Syftet med målet och dagboken är att sätta press på mig själv så jag inte börjar slaska runt eller inte spela alls. Min dygnsrytm existerar inte så några dagliga resultat kan jag inte ge er, men ska försöka uppdatera efter varje längre session istället. HH kommer jag inte att posta om det inte är nåt jättespeciellt. Regler: Det är $55 speed som gäller och bara på Party När det startas för få 55:or får jag mixa in $33 speed och $55 regular På söndagar får jag spela Sunday Million på Stars + VIP frirullarna på samma site Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Ska fixa lite käk nu, sen tjuvstartar jag med några timmar Känner mig laddad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amagadd Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Nick och restultat osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 hur många bord samtidigt och hur länge spelar du per dag?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Jag vill inte skriva mitt nick här, men för den som verkligen vill veta är det inte allt för svårt att lista ut. Min ROI på dom 2200 55:or jag har i min databas är 7,5%. Satsar på att spela 8+ timmar per dag och hoppas jag inte blir galen. Jag spelar 12 bord, fler än så tillåter inte Party. Start-BR: $4000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Lycka till som fan! Har du stabila tidigare reslutat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Tack! Jag har levt på mitt spelande i ~2 år och då spelat mestadels sng (med stabila resultat ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Öppnar starkt... 164 spelade: -$654 PP: 12 800 PP är partypoints, dom ger 15% rakeback om man har deuces som är den högsta VIP-nivån. Av nån anledning är det en hemlig nivå som party inte har nån information om alls nånstans, helt sjukt. 1 pp = 1 cent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Spelade 91 inatt och lyckades komma på grön kvist. 255 spelade: +$991 PP: 19 475 Ska snart köra igång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Fick in 69 sng under morgonen och plussade några hundralappar. 324 spelade: +$1316 PP: 24 050 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Jävligt imponerad faktist.. Jag har svårt om jag lirar 3 CG bord eller 4 sngs Edit: Lycka till också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 324 spelade. det är rätt sick. gw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Skönt projekt. Tror på dig GL! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Shit, du lirar inte lite sngs om dagen Kul och följa denna sng inriktide db :> go go go Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Tack för stödet alla Inatt gick det inget vidare och jag backade lite... 438 spelade: +$1014 PP: 31 280 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Blä. 561 spelade: +$199 PP: 40 505 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Har du mött en RU_Ready på party? Han grindade ganska mycket för två månader kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Har inte en enda hand mot RU_ready. Är det du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Har inte en enda hand mot RU_ready. Är det du? Najj, är en mycket kompetent ryss kan ha felstavat nicket lite men var något med Ready. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Nope inte en enda hand mot nån med ready i namnet. Annars tycker jag många regulars på party är rätt usla. Här är en turgraf över alla allin showdowns jag hade idag. Orkar inte förklara hur programmet funkar, det kan ni själva läsa på 2+2. I en perfekt värld ska gröna kurvan ligga på 0 och blåa och röda ska överlappa varandra. Så tror jag det är åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Jag spelar 12 bord, fler än så tillåter inte Party.Använder du MTH eller någon annan hjälpreda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Cyntax, jag använder PartySNGhelper och PartyPlanner. Dom två programmen underlättar nåt otroligt, utan auto-timebank går det knappt att spela ett bord utan att timea out. Båda programmen borde finnas på wikin vid overcards.com. Och så har jag förstås moddat klienten, så här ser det ut för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Fick in 30 stycken nu på morgonen. 591 spelade: +$699 PP: 42 755 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Lyckades med konststycket att få 20 OOTM i rad nyss. Backade 28 buyins totalt. Varians? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts