nldeuce Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Hej. Jag har nyligen bytt till Pokertracker. Jag har statestik ´på en lång tid i min datorbase. Någon som vet hur jag gör för att ta bort allt innan ett visst datum. T.ex om jag vill ta bort all statestik innan den 27/2? Citera
Fudge Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Gå in på prefernces fliken och skriv in datumet du vill ha info ifrån Citera
nldeuce Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2008 Det du syftar på är sortering. Det jag syftar på är inte sortering, utan jag vill radera all data innan det datumet. Så att det aldrig mer visas. Citera
Sideshow Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Det du syftar på är sortering. Det jag syftar på är inte sortering, utan jag vill radera all data innan det datumet. Så att det aldrig mer visas. Det du kan göra är att beställa handhistorik från ett visst datum om din klient har möjlighet till detta, annars går ju som sagt preferences precis lika bra. Det du antaligen vill göra är att visa hur äckligt bra du är för dina polare alternativt lura dig själv. Detta är -EV Citera
nldeuce Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2008 haha skit bra svar sideshow Men fallet är så här. Vi har varit 2 st som spelat på samma bankrulle. på samma datorn, samma tracker. Nu spelar jag själv. Vill inte blanda ihop min nya statestik med den gammla. Kan jag på någon sätt radera den andra i pokertracker? Citera
tamtaram Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Om du går in på http://www.pokertracker.com/forum/viewforum.php?f=11 kan du säkert få hjälp att göra en sql sats som raderar poster din data bas från ett vist datum Citera
Fudge Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 haha skit bra svar sideshowMen fallet är så här. Vi har varit 2 st som spelat på samma bankrulle. på samma datorn, samma tracker. Nu spelar jag själv. Vill inte blanda ihop min nya statestik med den gammla. Kan jag på någon sätt radera den andra i pokertracker? Varför inte starta upp en helt ny bas isf? Citera
Loveless Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Som sagt, starta en ny databas att importera till. Enklast så. Annars så finns det du letar efter under menyn utilities > database maintenance and options Här kan du antingen välja varje session du vill ta bort och sedan köra "purge session(s)", eller så väljer du advanced purge... och skriver in mellan vilka datum du vill radera mellan. Kom ihåg att göra det för både ring hands och tournaments (0ch välja nivåer och siter). Citera
Recommended Posts