Gå till innehåll

LG skärm kass?


Pokershark

Recommended Posts

Väljer mellan två skärmar och skulle vilja ha ett snabbt råd. Erbjudandet hos Dell går ut idag.

 

Vilken skulle ni välja? Dell har ju ett bra rykte men är det nån som har erfarenhet av LG skärmar? Är ca 400kr billigare samt 2 tum större.

 

http://www.webhallen.com/prod.php?id=78930

 

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=se&l=sv&s=dhs&cs=sedhs1&sku=104706

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är mycket möjligt att LG har 36mån garanti också, bara jag som inte hittar det....

...men värdesätter det mycket iaf efter att 3 av mina 5 tft skärmar varit på garanti reparation efter 1,5år användning(dock ingen av ovanstående modeller)

Bra att du nämnde det. Tänkte på det i början men sen glömde jag bort när jag jämförde att Dell lämnar 3 års garanti. Helt klart värt då. Storleken är inte så betydande för mig. Dell vet jag brukar innebära kvalitet så jag ringer in en beställning på en sån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade på komplett några LG skärmar, alla 36månaders garanti, verkar bara vara webhallen som gömt undan fabriksgaranti uppgifterna? (grindar så söker ju inte så noggrant heller, men lätt-hittat verkar det inte vara, hehe)

Såg att du nämnde det men beställde en Dell ändå. Gillar att kunna få hjälp av lokal support och min befintliga skärm har varit felfri de 3 åren jag haft den så jag antar att kvaliteten är hyffsat hög.

 

Tack för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...