Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har ingen handhistorik att tillgå før jag sitter på jobbet, men vet mer eller mindre exakt hur det gick till.

Hænderna utspelas direkt efter varandra.

Jag sitter på ett shorthanded nl100 bord med 247$.

Førsta handen:

Jag sitter på knappen, alla har lagt sig till mig.

Jag har Jc9c, raisar till $4, fi (med 120$) reraisar till $11, jag vill se floppen før att træffa något busigt. Floppen kommer: 3c9hTc. Jag bettar ut 18$, han slår om till 48$, jag stæller, han visar upp AA, ingen kløver. Jag træffar inget.

Andra handen:

Jag har cirka 130$ nu.

Jag sitter innan knappen, får KQ unsuit, UTG synar, foldas till mig, jag højer upp $4, alla lægger sig utom UTG. Fi har 55$, floppar Q88 rainbow. Fi bettar $7, jag reraisar till $20. Han stæller, jag synar. Visar AQ.

Tredje handen:

Sitter ytterligare en position ifrån knappen nu då, får QQ. Har cirka 70$ (hann inte fylla på). Jag højer $4, alla lægger sig till knappen som høger till $12. Han sitter på typ $120. Jag stæller (som om jag skulle tilta), får blixtsyn. Han visar AA, och jag torskar.

Detta var ingen hård førlust før mig rent BR-mæssigt, men bara tre riktigt sura hænder i føljd.

Jag vill bara ha kommentarer och se om någon anser att jag gjort något helt galet och fel, eller om jag spelade dessa hænder kanonbra.

Postad
Tycker det är väldigt standard händer, och kan verkligen inte se att du gjort något fel i någon av händerna...bara tråkigt och inte marginalerna på din sida helt enkelt

Jo, det ær væl kanske så.

Postad
Tycker det är väldigt standard händer, och kan verkligen inte se att du gjort något fel i någon av händerna...bara tråkigt och inte marginalerna på din sida helt enkelt

Håller med förutom det du sa gällande hand 1, 2 och 3