Gå till innehåll

LobL klättrar på Svenska Spel!


LobL

Recommended Posts

Slutar back för första dagen sen jag drog igång igen, två händer som var den bidragande faktorn idag:

 

http://www.pokerhand.nu/hand/23521

http://www.pokerhand.nu/hand/23523

 

Får se om det blir något mer spel idag, tror inte det men eftersom jag brukar vara uppe till 5 på morgonen så är det fullt möjligt. Tar ett avsnitt av Numbers och kör vidare nu när jag tänker efter!

 

Det skulle jag så klart inte ha gjort, att jag inte fattar det är ju makalöst :D Här är några händer som visar hur frustrerad jag var och därför inte skulle spela:

 

http://www.pokerhand.nu/hand/23528

http://www.pokerhand.nu/hand/23530

http://www.pokerhand.nu/hand/23531

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tänkte att det kanske skulle vara dags för en liten update av läget, var ett bra tag sen jag skrev här. Anledningen till det är väl att feedbacken itne är så enorm för en micro-grinder, fullt förståeligt, men ja lite skoj att uppdatera iaf! Vart lite paus där i juni/juli när det var som varmast och shit, var en del annat som det ofta blir. Men nu i slutet på juli/början på augusti har jag dragit igång ordentligt igen.

 

Juli slutade ~2000:-

Augusti är (än så länge) +7244:-

 

Nu har jag egentligen nästan (en bit kvar, men så långt borta är det inte) rulle för 2.5/5:-, men jag kommer fortsätta hålla nere nivåerna ett tag till för att inte springa in i någon vägg. Har ingen jättebrädska att springa upp i nivåer, kommer försöka ta det lugnt och försiktigt. Funderar på att fortsätta med 2 bord 0.5/1 och två bord 1/2 några veckor och sen gå över helt till 1/2. fortsätter det flyta på bra där kommer jag börja mixxa upp det med 2.5/5:- om en månad eller så.

 

Funderar på att ta ut pengarna som jag har satt in (totalt ca. 3000:- ), kvar kommer i så fall bli runt 8000:- vilket borde vara mer än nog för 1/2. Sen ta steget till 2.5/5 när rullen når dryga 15.000:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Augusti flyter på fint och ligger just nu +12600:-, bara och hoppas att det fortsätter så här ett tag framöver så man får en överstabil rulle för 2.5/5. Kommer nog att flytta en del av rullen till Stars för att koncentrera mig på MTT's där, bara Sverigerankingen/Långlördag som är tillräckligt vettig struktur för att det ska vara värt att spela.

 

Har bokat en resa med en polare nu, var fyra stycken från början men två har varit tvugna att avboka, och vi drar till Tunisien den 27e. En vecka i Monastir blir det, ska bli grymt sknöt nu när sommaren typ verkar ha dött här hemma. Ska ligga en grym golfbana där också, så det blir att släpa med sig golfsetet och hoppas på ett par bra rundor! Läst att det är vinigt jävla varmt, typ 38*C, och är det som förra året så lär man få börja spela vid typ 05.00 om man vill överleva! Får återkomma med lite bilder osv när vi kommer tillbaka.

 

Fortsätter att uppdatera lite här titt som tätt, är väl alltid någon som tycker det är intressant och skulle jag klättra en bit så är det skoj att kunna se tillbaka lite på hur det gick till. Fan dygnet är konstigt på riktigt nu, kör nog en helnattare och ställer tillbaka och försöker hålla det så (kommer gå i två dagar)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

September avklarat och slutade väl rätt hyffsat, jag fortsätter med mina cashouts så har inte klättrat något vidare. Så jäkla svårt att hålla pengarna inne, finns alltid någonting roligt att göra för de. Sitter iaf just nu mest och lirar 20 table sng/mtt's på stars, ska försöka komma igång med CG'et igen men känner inget vidare sug för det just nu.

 

Var iväg till CC och lirade en live-turnering för första gången (homegames räknar jag inte) och lyckades komma 9/80, alltså första betalda platsen. Rätt okey för att vara första gången, torskade en stor pot med QQ mot 99 med yp 13 kvar. Hade den fått stå så hade resultatet defenitivt blivit bättre. Måste försöka lira lite mera live, var ruskigt skoj, men har inte riktigt blivit av. Har lovat mig själv ett par gånger att jag ska spela en turre på klubben men det blir ju som sagt aldrig av.

 

Var skönt i Tunisien, bra väder och så, men obefintligt party och lite dålig mat gör att det bara får betyget "ok". Nästa gång blir det definitivt något annat resmål, lutar just nu åt att det blir en resa till Egypten över nyår för att fixa dykcert. Temperaturerna ska tydligen fortfarande vara rätt ok i luften och bra i vattnet. Får se hur det blir med det, bara snackat lite löst om det med några polare. Om någon har varit där på vintern eller dykt så får ni gärna ge lite tips och så!

 

Lägger en rapport till i slutet på oktober så får ni se månadsresultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...