Gå till innehåll

Vilka tvprogram skäms ni för att ni kollar på?


mrfiskman

Recommended Posts

Jag ligger på lång-grinden i Top Model med min flickvän, tjejen är en galen modefantast och själv hakade jag på för att ha en dag där i veckan där vi "alltid" umgås..

 

Eftersom jag har sparat exempelvis söndagar för turneringsgrind osv osv..

 

Efter tiotalet avsnitt för något år sedan var jag faktiskt ganska hooked, många VÄLDIGT vackra kvinnor/flicko och en hel del intriger.

Dock inget jag är så stolt över, vet iofs inte om jag skäms för det heller men.

 

Samma här. Sett alla säsonger av amerikanska top model utom dem sista som jag kommit undan. Tjejen har dessutom sett alla kanada, australien och ngn mer. Vansinne tbh :P Tycker det var kul en säsong eller två men inget skiljer ju en säsong från den andra imo. Oh well.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sunset Beach är en riktig gammal favorit. Kollade det varje dag när jag var mindre, sen slutade det tyvärr sändas.

 

Men vilka minnen. Intrigerna på Ö'n när Riardos onde tvilling dereck försökte mörda allihop ala Scream! Oh, jag ryser!

 

Och när han lyckades sno hans identitet och strula upp den superheta Meg framför "polisspegeln" rakt framför ögonen på sin fastkedjade tvilling :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sunset Beach är en riktig gammal favorit. Kollade det varje dag när jag var mindre, sen slutade det tyvärr sändas.

 

Men vilka minnen. Intrigerna på Ö'n när Riardos onde tvilling dereck försökte mörda allihop ala Scream! Oh, jag ryser!

 

Nötte de varje dag 7 dagar i veckan när de sändes :mrgreen:

 

Lyckas också alltid ringa in 1321 ggr till de där mongo programen som sänds hela nätterna, aldrig kommit fram :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har sett sjukt mkt kasst.. särskilt CYKELSNUTARNA på miami beach, följde det varje dag efter skolan när man låg utslagen i soffan o vänta på middagen.

 

nu i dagsläget är väl det enda jag egentligen skäms över för att jag följer är Smallville .... Tar nästan alltid paus och äter under AFV också.. lol:(

 

annars glor jag på:

 

lost, pb, house, dexter, heroes, 24...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...