TotalFarsa Postad 24 Februari , 2008 Rapport Postad 24 Februari , 2008 En polare har precis fått mig hooked på Ikariam. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det för jag har bara lirat det sen ikväll. Men man får en stad, på en ö, som man ska bygga upp mha råvaror och befolkningen. Det verkar som om man kan forska fram nya prylar, vara diplomatisk mot sina grannar osv osv. Ett gratis, supertrevligt litet spel helt enkelt. Så, har du inget bättre för dig. Testa. Du är välkommen att be mig flyga och fara åt helvete när du är fast Citera
Andrew_W Postad 24 Februari , 2008 Rapport Postad 24 Februari , 2008 Låter ju som travian. Livsfarligt för mig och för alla som är typ 12 år. Citera
Jensation Postad 24 Februari , 2008 Rapport Postad 24 Februari , 2008 Låter ju som travian. Livsfarligt för mig och för alla som är typ 12 år. Mm, verkar vara en grafiskt snyggare version av travian. Citera
Andrew_W Postad 24 Februari , 2008 Rapport Postad 24 Februari , 2008 Mm, verkar vara en grafiskt snyggare version av travian. Du menar att man har lämnat travians layout med något som liknar smurfstäder och i Ikarim bytt upp sig till arméer som ser ut som små bäbisar med hjälmar. Citera
Jensation Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Du menar att man har lämnat travians layout med något som liknar smurfstäder och i Ikarim bytt upp sig till arméer som ser ut som små bäbisar med hjälmar. Exakt det jag menar. Citera
Recommended Posts