Skanke Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Gillar du böckerna? Har precis lyckats få in dem i datorn och över i Ipoden så nu ska jag börja njuta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2008 Hade inte tänkt på att du skulle kunna ha en syrra för du är ju bara nån slags abstrakt cyberprutt.....men jag gissar också på den blonda...jag har ingen aning varför Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2008 Apropå boktips: Kalle Ankas pocket 132 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2008 Eller ett annat boktips....Mig äger ingen av Åsa nånting..fast det är ju förstås en väldigt omanlig bok. Å andra sidan är den en strålande historieskildring för 70 talister och enastående hyllning från en dotter till en far...men du kommer kalla mig fjolla om du orka läsa den. Lindeborg heter hon förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 20 December , 2008 Rapport Share Postad 20 December , 2008 Och vinnaren är Vrakman... Jag har redan loosat den tävligen eftersom jag gissa på den mörka... Fast jag har ju aldrig sett skankman IRL, så det vart ju en coinflipp och dom loosar man ju alltid. Finns ju bilder på herrn nånstans här på pf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts