Skanke Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Igår var det för sorgligt..... HEja idag...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Såg ju så bra ut när jag gick och zzzzzzz Vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Jo jag synade en raise med JJ och flopen KJT allin på den och sigges QQ blev för svåre.. Sedan Allin med AK och torsk mot 44 trots träff på A.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Knas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Och inte fick dina pocket 3:or stå mot kortisens AK heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 Liret har gått lite neråt ett par dagar för sedan gå skapligt uppåt ett par dagar. Ikväll blir det storgrind tror jag, allt spel kommer vara på ongame och DON + lite MTT står på programet... Börjar med att spela en 12,500gtd 22rb och lite dons.... Klockan 19 är det en 1000 dollars frirulle som jag får lira för att jag spelat in tillräckligt med poäng, förvisso brukar jag inte vara kvar så länge i dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 En 108a don, jag var snuddande nära att vika men han har varit lite instabil så jag synade.... Seat 1: alan9899 ($1,415 in chips) Seat 2: JAG ($4,315 in chips) Seat 3: edexxxx ($1,210 in chips) Seat 4: NEDANTAS2 ($2,045 in chips) Seat 5: PerkrNoctra ($1,370 in chips) Seat 6: gmikitaz ($1,520 in chips) Seat 8: MR.EAY ($1,430 in chips) Seat 9: Ann_Mona ($1,695 in chips) ANTES/BLINDS edexxxx posts small blind ($15), NEDANTAS2 posts big blind ($30). PRE-FLOP PerkrNoctra folds, gmikitaz folds, MR.EAY folds, Ann_Mona folds, alan9899 folds, JAG bets $105, edexxxx folds, NEDANTAS2 calls $75. FLOP [board cards: ,, ] NEDANTAS2 bets $105, JAG bets $435, NEDANTAS2 bets $1,835 and is all-in, BajenBandy calls $1,505. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN NEDANTAS2 shows [ , ] JAG shows [ , ] NEDANTAS2 wins $4,105. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 Senare i samma, han måste ha tyckt synd om mig Seat 1: kleintomtom ($7,770 in chips) Seat 2: JAG ($385 in chips) Seat 3: gilligan1980 ($3,540 in chips) Seat 4: samtheman68. ($1,060 in chips) Seat 8: Yoshin77777 ($105 in chips) Seat 10: weedix ($2,140 in chips) ANTES/BLINDS kleintomtom posts small blind ($150), JAG posts big blind ($300). PRE-FLOP gilligan1980 folds, samtheman68. folds, Yoshin77777 folds, weedix folds, kleintomtom folds. FLOP [board cards: none ] JAGwins $450. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 Dessa stollar gör att det finns pengar att hämta, han betalar alltså 52 dollar för att göra såhär Denna gång gick det ju sådär..... TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-80666677-12 played at "Biloxi" for USD TC from 2008-11-08 13:27 until 2008-11-08 13:28 Seat 1: SCHWEINI106 ($815 in chips) Seat 2: devilfish-x ($1,215 in chips) Seat 3: ju26 ($1,540 in chips) Seat 4: kopeyka ($1,430 in chips) Seat 5: rosenkranz ($2,430 in chips) Seat 6: AIKS_85 ($2,245 in chips) Seat 7: Hartevon ($1,725 in chips) Seat 8: JAG ($1,380 in chips) Seat 9: xxossixx ($880 in chips) Seat 10: paillasse64 ($1,340 in chips) ANTES/BLINDS rosenkranz posts small blind ($15), AIKS_85 posts big blind ($30). PRE-FLOP Hartevon folds, JAG bets $105, xxossixx folds, paillasse64 calls $105, SCHWEINI106 folds, devilfish-x folds, ju26 bets $180, kopeyka folds, rosenkranz folds, AIKS_85 calls $150, JAG bets $1,275 and is all-in, paillasse64 folds, ju26 folds, AIKS_85 calls $1,200. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN JAG shows [ , ] AIKS_85 shows [ , ] AIKS_85 wins $3,060. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 Första don settet slutade typ +-0 vilket var skönt då jag åkte i flera snabbt i början. Lever i både 22rb och 1000frirullen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 8 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2008 Jag hörde att du åkte på storstryk i Betapet idag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 Kom ITM i 22 rb typ 17 av ca 300 gick 110+ på det. Hitta ett fint don set oxå med 250+ typ så det var ju bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 Synd på AK<22 och en 9e plats i turbon, men bra med itm i lottoturre. Imorrn tar vi dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Jahopp, avslutade igår med att komma till FT i 10Kgtd 54turbo turre. Med 3min blind är det riktig lotto så det var ju skoj men även här förstörde en coinflip (AKvs22 jag floppa färgdrag men ingen hjälp) hade legat trea med 8 ma kvar varav 4st skulle bli auto allin under nästa varv så lite surt.... Dagen slutade iallafalll såhär: SKANKE 46 $11 $48 11% $508 Jag löste även en 650 dollars bonus så fin boost på lilla rullen.... Kanske, kanske spelar in en don rulle idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Ska man göra självmäl ska det vara ordentligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Måste ju kasta in yngsta dottern..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Ska man göra självmäl ska det vara ordentligt.... Snacka om hjärnsläpp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Jahopp, nu ska jag lira mina första för dagen. Blir några DoN nu och senare blir det några MTT oxå. Skulle behövas städas här hemma, sju pers som röjer runt ställer till det en hel del. Får väl ta ett par timmar och satsa 100% i operation uppröjning..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Snacka om hjärnsläpp!Men det var i alla fall ett riktigt snyggt mål Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Måste ju kasta in yngsta dottern.....Yngsta dottern iklädd flytväst och du använder ordvalet "kasta in", så förväntade jag mig att se i alla fall pappa skicka ner ungen i plurret eller något liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Yngsta dottern iklädd flytväst och du använder ordvalet "kasta in", så förväntade jag mig att se i alla fall pappa skicka ner ungen i plurret eller något liknande... Ja snacka om att skruva upp förväntningarna för att sedan leverera NOTHING..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Ditt nick är synligt i vissa hh´s om du vill ha ditt nick anonymt. Trodde inte du var den personen. Måste säga att man sett ganska många tveksamma spel från dig då. GL med liret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Ditt nick är synligt i vissa hh´s om du vill ha ditt nick anonymt. Trodde inte du var den personen. Måste säga att man sett ganska många tveksamma spel från dig då. GL med liret. Inte så jävla noga med att ha nicket anonymt, och tveksamma spel är jag rätt säker på att du en del från min sida. Inte alltid man spelar som man tänkt och även om man spelar som man tänkt kan man ju tänka sig att man tänkt/tänker helt upp mot väggarna. Om du kan kan komma ihåg några lägen får du gärna komma med exempel. Vad nickar du själv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Jahopp, nu har jag spelat in en liten don film. Camtasia håller på att konverterar sedan ska jag väl försöka få ut den på nätet. Får se när det blir..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Inte så jävla noga med att ha nicket anonymt, och tveksamma spel är jag rätt säker på att du en del från min sida. Inte alltid man spelar som man tänkt och även om man spelar som man tänkt kan man ju tänka sig att man tänkt/tänker helt upp mot väggarna. Om du kan kan komma ihåg några lägen får du gärna komma med exempel. Vad nickar du själv?? Lät lite överdrivet när jag skrev det där märker jag. Kommer bara ihåg 1 gång då jag va lite tiltad och snacka lite om att du inte skulle svarta ner "lagets" namn med såna spel:lol: Skickar pm med nicket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts