Zaixer Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 kanske en dum fråga men hur gör egentligen folk som satsar annat än jämna BB på SvS? Citera
Fnii! Grrp! Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 Man klickar (försiktigt!) inne i betknappen (vilket smartarsle fick den idén?) och skriver in beloppet. Citera
Zaixer Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2008 helt otroligt att jag spelat i flera månader på SvS utan att råka klicka där någon gång. sjukt skum placering, jävligt lätt gjort att klicka fel. Citera
stenarn Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 helt otroligt att jag spelat i flera månader på SvS utan att råka klicka där någon gång. sjukt skum placering, jävligt lätt gjort att klicka fel. Började spela där i förrgår och har endast använt detta sätt att beta:-?. Aldrig använt betslide på nån site typ. Kan hålla med om att det är ganska dum placering. Citera
Sideshow Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 på svs måste man ju balansera upp sina missclicks genom att avsiktligt minibetta nötterna. Fattar att dem inte gör en ändring. Citera
grandyz Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 har ni inge kontroll med musen eller? tror aldrig jag har klickat fel när jag ska beta Citera
Fudge Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 Spelat där över tre månader och oftast fem bord, tror aldrig jag lyckats missklicka, så kanske inte bara är sitens fel? Brukar ni ha en lysande knapp där de står "tryck här" när ni tänder lampan också? Citera
FraXioN Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 har ni inge kontroll med musen eller? tror aldrig jag har klickat fel när jag ska beta Multitablar man med lite överlapp så är det lätt hänt. Citera
Fnii! Grrp! Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 har ni inge kontroll med musen eller? tror aldrig jag har klickat fel när jag ska beta Jag har inte heller minbettat (och inte heller använt rutan så mycket) men det kräver ju en viss koncentration och lite extra tid att klicka i en ruta helt omsluten av en knapp man absolut inte vill klicka på. Fast om det är nu är så jävla problemfritt kanske man rentav kunde göra rutan hälften så stor och placera den inne i foldknappen som i sin tur ligger mitt inne i en all-in knapp som är behändigt placerat inuti knappen för att spärra kontot? Citera
arsenal Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 Jag har inte heller minbettat (och inte heller använt rutan så mycket) men det kräver ju en viss koncentration och lite extra tid att klicka i en ruta helt omsluten av en knapp man absolut inte vill klicka på. Fast om det är nu är så jävla problemfritt kanske man rentav kunde göra rutan hälften så stor och placera den inne i foldknappen som i sin tur ligger mitt inne i en all-in knapp som är behändigt placerat inuti knappen för att spärra kontot? hahahaha :D Citera
Recommended Posts