Cyntax Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 hur uppfatta ni slutet, vem satte kontrakt på vem? var det JW eller J-boy som satte kontrakt på Mrado eller båda två? JW. Hela hans andel gick till kontraktet. (300k om jag minns rätt) Så jävla skönt slut! Citera
Klyka Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 tycker stilen är fantastiskt tråkig. dessutom verkar det vara sjukt inne att skriva paragrafer med ett jävla ord eller max en mening. varenda jävla skribent gör det nuförtiden. tacka vet jag b e ellis, långa raljerande beskrivningar. Förlåt, men jag bara måste påpeka att det var jacobmal som skrev det där.. Citera
Lisa87 Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Inga spoilers nu bara! F.ö., verkar som hela forumet har läst denna bok. Bör man det? Ja.. hur uppfatta ni slutet, vem satte kontrakt på vem? var det JW eller J-boy som satte kontrakt på Mrado eller båda två? J-boy vad jag förstod iaf. Citera
Cyntax Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Helvete, vem tar bort mina inlägg? Citera
Klyka Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Helvete, vem tar bort mina inlägg? Enligt uppgift skriver du spoilers Citera
Cyntax Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Enligt uppgift skriver du spoilers Okej, men om jag skriver att det var Jorge som satte ett pris på Mrado då? Då fattar ingen att jag luras va? Citera
pezdawg Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Ja.. J-boy vad jag förstod iaf. Nä jw gjorde det för pengarna som j-boy skicka till han. Citera
dreazy Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 boken innehåller en massa andra faktafel ickekorrelerande till poker. bl.a. beskriver han hur en kula sitter i mynningen/omloppet på en revolver i ett avsnitt. alla med abc kunskaper om vapen skrattar gott. satt förresten över ett år på ö-åkers anstalten, läste boken där för övrigt, verkligheten inte minsta lik bokvarianten. hajar inte vart han fått allt skit ifrån... en annan rolig grej, jeoge lyckas få en permiss (OMÖJLGTTTTTT under de premisserna som presenterades i boken och efter så kort tid, bara fuckin omöjligt), killen passar inte på att rymma då i biblan utan frivilli´gt hänger med tillbaka för att senare rymma. det är sjukt löjligt... dock får man ju sympati för spaggen och wannabeöstermalmaren så boken blir ändå läsvärd på något mysko sätt. Citera
gaffeln Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 boken innehåller en massa andra faktafel ickekorrelerande till poker. bl.a. beskriver han hur en kula sitter i mynningen/omloppet på en revolver i ett avsnitt. alla med abc kunskaper om vapen skrattar gott. satt förresten över ett år på ö-åkers anstalten, läste boken där för övrigt, verkligheten inte minsta lik bokvarianten. hajar inte vart han fått allt skit ifrån... Välkommen ut. Kanske. Blir lite orolig när samma person pratar om erfarenheter om vapen och fängelse i samma inlägg. Citera
Klyka Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Cyntax poster har återställts och rubriken ändrats. Spoilers numera tillåtna. Citera
Cyntax Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Nä jw gjorde det för pengarna som j-boy skicka till han.Yes, så var det. Jorge betalade JW 300k för att JW hjälpt Jorge i kampen mot juggarna.Jorge var den enda som lyckades rymma när dom skulle blåsa juggarna på leveransen av kokain från UK. (kokainen i salladen/kålen om jag minns rätt) Koksen som Jorge fick med sig och sedan sålde fick JW 300k för sin andel i "scammen"... som han sen (från fängelset) utfäste en belöning på 300k för Mrados huvud. (för att han våldtagit, horat, drogat och mördat hans syster). Räcker det med spoilers nu?! ;) Citera
Orrarah Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Någon som hört ngt om filmen? Citera
dreazy Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Välkommen ut. Kanske. Man tackar, dont worry, mr dreazy gone legit, 5 förlorade år räcker gott och väl. Citera
DocLame Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Pokerspel i filmer vekar i 90% av fallen avslutas med att hjälten har en sjuk nöthand av karaktären fyrtal/färgstege/kåk och att fi har nästnöten. Och gud förbjude att rivern är blank. Det var det jag tyckte var en av de trevligaste sakerna med Rounders, just att man slapp se en Royal på slutet och att hjälten istället vann med en vanlig hederlig stege (dock nöt), och att turn och river var blanka. Citera
chepplin Postad 27 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2008 Det var det jag tyckte var en av de trevligaste sakerna med Rounders, just att man slapp se en Royal på slutet och att hjälten istället vann med en vanlig hederlig stege (dock nöt), och att turn och river var blanka. Apropå det! Varför är det så många pokerböcker som kommer ut som har en Royal på framsidan. Så jävla tröttsamt. Hur går det till liksom?? Har bokförlaget ett möte med författaren och den grafiska formgivaren (eller vad det nu heter) där dom brainstormar lite varav förslaget med en Royal på framsidan känns bra, nyskapande och intressant? Ungefär när som 50 cent & Co ska göra en ny musikvideo: Producenten: "vad säger ni grabbar..jag tänkte mig lite coola bilar, mycket brudar i bikini samt en kille i bakgrunden som slänger lite 100 dollars-sedlar på golvet...och självklart har ni alla bling bling till extrem överdrift på er som ni står å viftar med som ett par tvättäkta neanderthalare.. Citera
gdaily Postad 27 Februari , 2008 Rapport Postad 27 Februari , 2008 HPFAP (engelska) är ju skön i det avseendet - 83o möter AKs. Såklart vinner 83o, brädan A83K8 Citera
Lisa87 Postad 27 Februari , 2008 Rapport Postad 27 Februari , 2008 Någon som hört ngt om filmen? Nope? Citera
chepplin Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Nope? Åhh guuud nej!!! Låt inte denna bok bli film! Den kommer garanterat bli en sån jävla kalkon!!!!! Undra vilken roll den duktiga aktören Paola Roberto skall spela... Sen att den kommer inspirerar massa vilsna killar att söka sin identitet i ett sorgligt och patetiskt mansideal med sin romantiserade bild av det kriminella livet är ju en annan sak! Läst precis klart boken. Den var väl ok. 3 av 5. Men än en gång..varför denna hype??? Är det hans sätt att skriva som en 12-åring som gör det intressant eller? Citera
MJ Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 I nya numret av Jusek Tidningen finns en intervju med JL och där avslöjas det att att titeln på nya boken blir: Aldrig fucka upp. Citera
Papper75 Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 I nya numret av Jusek Tidningen finns en intervju med JL och där avslöjas det att att titeln på nya boken blir: Aldrig fucka upp. Är inte "Aldrig fucka upp" namnet på hans nya bok som kommer snart? http://www.wwd.se/BokDetalj.aspx?BokId=9146218025 Citera
Recommended Posts