Gå till innehåll

Är raken så hög som det ser ut här?


Pedroboy

Recommended Posts

Hur mycket vann jag i denna session?

 

Jag köpte in för 400 FI köpte in för 132 på NL 400

 

Det tog 250 händer innan jag fick hans stack då han dubblade upp ett par gånger mot mig...

Total Rake i PT på honom är 71 dollar

Min egna kan jag inte se då det är buggat... och jag lämnade bordet med 1400 på grund av att jag fick rebuya massa

Men borde inte den vara ca 71 också?

Då blir det ju en förlust session väl? :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket vann jag i denna session?

 

Jag köpte in för 400 FI köpte in för 132 på NL 400

 

Det tog 250 händer innan jag fick hans stack då han dubblade upp ett par gånger mot mig...

Total Rake i PT på honom är 71 dollar

Min egna kan jag inte se då det är buggat... och jag lämnade bordet med 1400 på grund av att jag fick rebuya massa

Men borde inte den vara ca 71 också?

Då blir det ju en förlust session väl? :/

 

betalar du rake när han vinner potter oxå+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du pratar FL? Det stämmer att det i princip är omöjligt att plussa på small stakes HU.

 

 

Jag köpte in för 400 FI köpte in för 132 på NL 400

 

 

Tycker det verkar vara svårt att plussa på 5/10 - 10/20 FLT HU också om man inte möter en hjärndöd stackare. På stars tyckte jag det såg ut som de tog $2 för en pott och de tar $1 på party. Känns som att man måste ha lite rb för att inte bli sönderdödad av raken om man möter en hyffsat kompetent motståndare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betalade 320$ senast jag spelade några bord NL400 6-max.

Nej, såna där jävla avgifter har jag inte råd med, så det blir mest NL20 för min del.

 

 

Raken är ju ännu högre relativt sett på NL20 än NL400, då cappen ligger på bra mycket högre antal BB där.

 

Jag skulle snarare tänka att jag måste spela mer 10/20 och uppåt då raken är lägre relativt sett där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Raken är ju ännu högre relativt sett på NL20 än NL400, då cappen ligger på bra mycket högre antal BB där.

 

Jag skulle snarare tänka att jag måste spela mer 10/20 och uppåt då raken är lägre relativt sett där.

 

ja, men där är ju motståndet sämre plus att jag kan köra med bonusar i ryggen hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det verkar vara svårt att plussa på 5/10 - 10/20 FLT HU också om man inte möter en hjärndöd stackare. På stars tyckte jag det såg ut som de tog $2 för en pott och de tar $1 på party. Känns som att man måste ha lite rb för att inte bli sönderdödad av raken om man möter en hyffsat kompetent motståndare.

 

Har inte alla HU-bord på de flesta siterna maxrake på $0.50?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

raken dödar oss kan man iaf konstatera...

 

körde nyss HU session på 0.25/0.50

 

började dåligt vände, sen la ner efter 555 händer...

 

jag backade runt $73, han backade runt $10 gg.

 

 

För att förtydliga, vi spelade NO LIMIT båda köpte från början in med 50 dollar... efter jag bustat han efter en lång match kom han tillbaks till typ 63 dollar och jag hade typ 300 på bordet... båda var back enligt pokertracker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...