Gå till innehåll

Dooken - Skottar Fixed Limit


Dooken

Recommended Posts

Nu är jag tillbaks i matchen igen efter någon vecka i koma.

 

Backade ganska rejält i slutet på förra veckan när jag skottade mot Johanna22.. Lite för liten rulle för att skotta mot henne, men nu har jag börjat bygga igen...

 

Började på 956 kr i tisdags kväll.. Spelade 10/20 och gick upp till dryga 2000kr.

hade en bra run och gjorde en skottning på 20/40 som slutade med att jag plussade ytterligare 4000kr.

 

Onsdagen spelade jag också skön poker men höll mig till 10/20 och 15/30. Ett plus på 4000 kr.

 

Har tagit ut 6000 kr och har hunnit spela lite idag också.

 

Nuvarande rulle är 3500 kr efter att jag lyckats locka till mig J 3 S U S att spela HU mot mig. Återkommer sen

sitter på seminarium i skolan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var lite rörigt där med resultaten.. ska försöka strukturera upp dem lite bättre

 

1 ½ vecka sedan. Gulade 5500 kr mot johanna22

 

OBS ungefärliga siffror

Tog ett break och började spela igen i tisdags

 

4/3 Insättning 956 kr

4/3 + 4000 kr

5/3 + 2000 kr

6/3 +3500 kr SO FAR!

 

Uttag

4/3 Uttag 3000 kr, i rullen 2000 kr

5/3 uttag 2000 kr, i rullen 2000 kr

 

---------------------------------------------

 

Spelar lite 2.5/5 NL en snygg bluff jag fick in

 

***** Hand 624895330 *****

5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 6 mars 2008 17:48:33

Eva Turbo 8 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: Thebigman (397.39)

Plats 2: G.Blanche (1092.09)

Plats 3: gbkr8n (1412.40)

Plats 4: Dooken (2323.43)

Plats 5: SkogiZ (600.80)

gbkr8n lägg LM 5.00

Dooken lägg SM 10.00

** Giv **

Thebigman [N/A, N/A]

G.Blanche [N/A, N/A]

gbkr8n [N/A, N/A]

Dooken [10r, 10k]

SkogiZ [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

SkogiZ Lägg

Thebigman Lägg

G.Blanche Lägg

gbkr8n Höj till 40.00

Dooken Syna 40.00

*** Flop(Board): *** : [2h, Knh, 8s]

*** Bet Runda 2 ***

gbkr8n Passa

Dooken Satsa 50.00

gbkr8n Höj till 140.00

Dooken Syna 140.00

*** Turn(Board): *** : [2h, Knh, 8s, 7h]

*** Bet Runda 3 ***

gbkr8n Satsa 270.00

Dooken Höj till 650.00

gbkr8n Lägg

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 885.00

Thebigman Lägger mig Vinst: 0.00

G.Blanche Lägger mig Vinst: 0.00

gbkr8n Lägger mig Vinst: 0.00

Dooken Vinner potten Vinst: 885.00

SkogiZ Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste ju kröka lite emellanåt också :lol:

 

Just nu har jag tagit ut så mycket pengar eftersom jag ska ha det till ett speciellt ändamål. Efter att jag har cashat ut 7000 kr totalt ska jag bygga lite rulle igen.

 

BTW så är det inga som spelar 50/100 längre. Verkar som om alla har flytt fältet.

 

Kanske var för att ärkefisken Dooken stack därifrån :)

 

Rullen är iaf uppe i 7000 nu, så 5000+ än så länge och det efter ett jävla bakslag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja som du såg i chatten så satt jag o raila dig när du föll som en tung sten. Jag hade det exakt likadant i förrgår. Förlora ALLT. Alla bra händer blev utsugna av bättre och träffa svindåligt. Jobbigt för dig för du borde egentligen dominera det bordet. Kanske därför du stanna kvar?...Nåväl hoppas du tar tillbaka det snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vad ska man säga?

 

Det här är en av de sjukaste sessionerna jag har vart med om...

 

Började med 7000kr på 50/100 blev utdragen utdragen utdrag varenda jävla hand!

 

Helt omöjligt.. Höjer jag med AK och bombar hela vägen blir jag synad av något jävla fittstängt stegdrag.. Jag håller verkligen på att bli tokig. 6 timmars grym poker åt helvete för att riverkortet dödar en varenda jävla gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Respons på denna handen tack? Alldeles för weak att folda som jag gör eller är det oftast ett korrekt beslut?

 

15$/30$ FL 5-Handed

 

Odenso har jag haft som relativt tight i min HD odh -EASYMAN- som väldigt aggro men har också visat upp väldigt bra händer allt som oftast. Jag har även vunnit 2 potter på raken.

 

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($7.50), odenseno posts blind ($15).

 

:As::Qd:

 

PRE-FLOP

1moebius1 folds, Gum Ball folds, -EASYMAN- bets $30, Hero bets $37.50, odenseno calls $30, -EASYMAN- bets $30, Hero calls $15, odenseno calls $15.

 

FLOP [board cards: 7 of Clubs,Queen of Hearts,King of Hearts ]

Hero bets $15, odenseno calls $15, -EASYMAN- bets $30, Hero calls $15, odenseno calls $15.

 

TURN [board cards: 7 of Clubs,Queen of Hearts,King of Hearts,3 of Diamonds ]

Hero checks, odenseno checks, -EASYMAN- bets $30, Hero folds, odenseno calls $30.

 

RIVER [board cards: 7 of Clubs,Queen of Hearts,King of Hearts,3 of Diamonds,4 of Spades ]

odenseno checks, -EASYMAN- checks.

 

SHOWDOWN

odenseno shows [ 2 of Clubs,2 of Diamonds ]

-EASYMAN- shows [ Queen of Spades,10 of Clubs ]

-EASYMAN- wins $327.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Respons på denna handen tack? Alldeles för weak att folda som jag gör eller är det oftast ett korrekt beslut?

 

15$/30$ FL 5-Handed

 

Odenso har jag haft som relativt tight i min HD odh -EASYMAN- som väldigt aggro men har också visat upp väldigt bra händer allt som oftast. Jag har även vunnit 2 potter på raken.

 

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($7.50), odenseno posts blind ($15).

 

:As::Qd:

 

PRE-FLOP

1moebius1 folds, Gum Ball folds, -EASYMAN- bets $30, Hero bets $37.50, odenseno calls $30, -EASYMAN- bets $30, Hero calls $15, odenseno calls $15.

 

FLOP [board cards: 7 of Clubs,Queen of Hearts,King of Hearts ]

Hero bets $15, odenseno calls $15, -EASYMAN- bets $30, Hero calls $15, odenseno calls $15.

 

TURN [board cards: 7 of Clubs,Queen of Hearts,King of Hearts,3 of Diamonds ]

Hero checks, odenseno checks, -EASYMAN- bets $30, Hero folds, odenseno calls $30.

 

RIVER [board cards: 7 of Clubs,Queen of Hearts,King of Hearts,3 of Diamonds,4 of Spades ]

odenseno checks, -EASYMAN- checks.

 

SHOWDOWN

odenseno shows [ 2 of Clubs,2 of Diamonds ]

-EASYMAN- shows [ Queen of Spades,10 of Clubs ]

-EASYMAN- wins $327.

 

 

JA, jag hade aldrig foldat river där med så mycket redan i potten. kvidsyn 100% i veckan. Försöker mig på att läsa av hh:n rätt, men visst tre-bettar du pre (vilket jag tycker är rätt). Fold finns inte där då du redan bettat oop på flop. Känns avigt spelad handen. Vad var syftet att betta ut på flop ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, tycker oxo en kvidsyn vore befogat, kanske inte alla dagar i veckan, men med rätt read så.

 

Dock tycker jag postfloppspelet inte e bra. Jag hade defenitivt gått för en checkraise av två syften:

 

1. Få potten HU.

 

2. Betsekvens (c/r flop) + Beta ut turn, för att se vad du står. Får du en raise mot dig då, så blir det syn och sen lite lättare river-beslut. Får du bara syn på din donkbet är du hyffsat in shape och kan tom få se river gratis mot rätt fi.

 

Sen rent generellt tycker jag betsekvensen c/r på flop ger mer info i kombination med turn än att donkbeta flop. Därför oop mot en aggro spelare får man ALLTID en raise mot sig oavsett vad han har i princip...

 

Sen tycker jag att du kanske skulle undanhållit resultatet.

 

Mvh D

 

Edit: missade att det var 5-handed oxo. Det gör HD lite mer vidare än 6-handed på Fi.

 

Edit2: Asch, jag e helt puckad. Jag läser inte ordentligt. Du kan omöjligt lägga dig på turn iaf. Det är alldeles för dragig bräda för att sätta ngn på en för bra hand att slå t rivern. ALltså om det är kvidsyn så är det på river INTE på turn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Respons på denna handen tack? Alldeles för weak att folda som jag gör eller är det oftast ett korrekt beslut?

 

15$/30$ FL 5-Handed

 

Odenso har jag haft som relativt tight i min HD odh -EASYMAN- som väldigt aggro men har också visat upp väldigt bra händer allt som oftast. Jag har även vunnit 2 potter på raken.

 

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($7.50), odenseno posts blind ($15).

 

:As::Qd:

 

PRE-FLOP

1moebius1 folds, Gum Ball folds, -EASYMAN- bets $30, Hero bets $37.50, odenseno calls $30, -EASYMAN- bets $30, Hero calls $15, odenseno calls $15.

 

FLOP [board cards: 7 of Clubs,Queen of Hearts,King of Hearts ]

Hero bets $15, odenseno calls $15, -EASYMAN- bets $30, Hero calls $15, odenseno calls $15.

 

TURN [board cards: 7 of Clubs,Queen of Hearts,King of Hearts,3 of Diamonds ]

Hero checks, odenseno checks, -EASYMAN- bets $30, Hero folds, odenseno calls $30.

 

RIVER [board cards: 7 of Clubs,Queen of Hearts,King of Hearts,3 of Diamonds,4 of Spades ]

odenseno checks, -EASYMAN- checks.

 

SHOWDOWN

odenseno shows [ 2 of Clubs,2 of Diamonds ]

-EASYMAN- shows [ Queen of Spades,10 of Clubs ]

-EASYMAN- wins $327.

 

Har tjuvkikat lite i din dagbok. Spelar själv 3/6 och 5/10 på iPoker.

 

Jaja, till handen. Varför betar du ut på flop? Easyman är aggressor och om han är aggro som du säger kommer han beta igen så du kan C/R och förhoppningsvis stänga ute odenseno vilket vore trevligt dels för att brädan är dragvänlig och dels för att du isolerar en LAG som deinitivt inte beöver ha en hand som är bättre än din här. Kontentan blir C/R flop, led turn och syna ner mot en höjning. Om båda fortfarande är med vid river trots din C/R och det faller en hjärter och båda höjer, dvs. det är två bets till mig är nog det enda scenariot då jag ens överväger en fold i den här stora potten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Respons på denna handen tack? Alldeles för weak att folda som jag gör eller är det oftast ett korrekt beslut?

 

15$/30$ FL 5-Handed

 

Odenso har jag haft som relativt tight i min HD odh -EASYMAN- som väldigt aggro men har också visat upp väldigt bra händer allt som oftast. Jag har även vunnit 2 potter på raken.

 

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($7.50), odenseno posts blind ($15).

 

:As::Qd:

 

PRE-FLOP

1moebius1 folds, Gum Ball folds, -EASYMAN- bets $30, Hero bets $37.50, odenseno calls $30, -EASYMAN- bets $30, Hero calls $15, odenseno calls $15.

 

FLOP [board cards: 7 of Clubs,Queen of Hearts,King of Hearts ]

Hero bets $15, odenseno calls $15, -EASYMAN- bets $30, Hero calls $15, odenseno calls $15.

 

TURN [board cards: 7 of Clubs,Queen of Hearts,King of Hearts,3 of Diamonds ]

Hero checks, odenseno checks, -EASYMAN- bets $30, Hero folds, odenseno calls $30.

 

RIVER [board cards: 7 of Clubs,Queen of Hearts,King of Hearts,3 of Diamonds,4 of Spades ]

odenseno checks, -EASYMAN- checks.

 

SHOWDOWN

odenseno shows [ 2 of Clubs,2 of Diamonds ]

-EASYMAN- shows [ Queen of Spades,10 of Clubs ]

-EASYMAN- wins $327.

 

Varför beta ut flop mot en aggro med andraparet? Jag hade kunnat tänka mig att donka en bättre hand just för att han är aggro och höjer många händer vilket ger oss chansen att 3-betta och kanske få ett bet från Odenso på köpet. Med den här handen ser jag ingen anledning att donka.

 

När potten är cappad preflop och vi har andrapar och toppkicker anser jag att vi bör ta de flesta händer till SD. Det som talar emot en SD i den här handen är att den är 3-way men om inte Odenso vaknar till liv så skulle jag checksyna flop och turn och även syna river.

 

Vilken cappingrange sätter du Easyman på från knappen? Med tanke på den handen han visade så har han ju en bred cappingrange och om du hade koll på det innan så finns det en poäng i att checkraisa floppen för att försöka få ut Odenso. Om du satte honom på en mer normal cappingrange så är det nog spew att checkraisa flop här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla kommentarer och analyser av handen. Gav mig mycket som jag verkade ha glömt bort faktiskt. Nu till min egen syn på handen efter era reflektioner.

 

Jag kände att jag spelade handen weak som jag uttryckte tidigare, dock var jag lite tudelad i frågan. Ni har alla rätt som säger att det är helt korrekt att CR flop istället för att donka eftersom en donk inte ger någon som helst information i det här läget. Till mitt "försvar" får jag säga att jag lirat en väldigt lång session och att det hade gått ganska så tungt.

 

Som jag skrev i utgångsposten så var -EASYMAN- aggro men hade också visat upp väldigt bra händer de gånger han verkligen gick till SD. Där för sätter jag honom i den här handen på en väldigt stark hand, vilket uppenbarligen var helt fel. Jag sätter honom i Rangen, JJ+, AQ+, KQ...

 

Med en CR hade jag troligen bara fått en syn av EASYMAN, och på så sätt mycket enklare kunde ta en SD. Detta hade även lett till en isolation vilket mer eller mindre tvingat mig till isolation.

 

Det som gör det hela mer komplext var Odenseno som var med och jag har en sticking point med att spela från SB för tillfället och här måste jag verkligen förbättra mitt spel.

 

Här har jag alldeles för mycker respekt för EASYMAN och måste tänka till lite mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JA, jag hade aldrig foldat river där med så mycket redan i potten. kvidsyn 100% i veckan. Försöker mig på att läsa av hh:n rätt, men visst tre-bettar du pre (vilket jag tycker är rätt). Fold finns inte där då du redan bettat oop på flop. Känns avigt spelad handen. Vad var syftet att betta ut på flop ?

 

Jag lägger handen redan på turn, men det är lätt att missa eftersom HHn på ongame är ganksa risig :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite skottstatistik från dagarna som har gått.

 

Fick lite RB på ca 700$.. Började med att lira 3/6$ och förvaltade pengarna till 1500$ första dagen.

Dagen därpå flöt vidare och jag kände mig mogen för att gå upp och lira 5/10.

Ytterligare plus och dagen slutar med att jag har 2160 på rullen.

Söndagen börjar helt åt helvete och jag gör ett tapp till 1100, men lyckas sedan kravla mig tillbaks genom HU-spel på 3/6 för att sedan kunna avancera till 5/10. Möter en torsk som sedan blir tilt och sätter sig på ett HU-bord 10/20, jag tar en chansning och plockar honom på i stort sett allt han har. Slutar på 3006$.

 

Gårdagen får ses som en stort jävla miss och jag måste lära mig att inte skott så pas högt som jag gör. 3000$ är inte tillräckligt för att lira 15/30, även om 3000kr är lagom för 15/30 sek :)

 

Tappar ner till 1700$..

 

Idag ska jag satsa på att bara lira 3/6 o 5/10.

 

Det som är lite tråkigt just nu är att folket på ongame inte vill spela HU mot mig, inte ens på 10/20. Så jag måste hålla mig till de låga nivåerna och köpa in för minst sagt suspekta summor såsom 167.53$ för att de inte ska fatta misstankar om att man är relativt duktig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och så lite Bad Beat whineing i vanlig ordning från gårdagens slutsession...

 

Trots att jag fick alla mina monster knäckte gjorde jag en bra förtjänst på ca 600$.. Nuvarande rulle ligger på 2500$

 

------------------------------

TEXAS_HOLDEM, FIXED_LIMIT, P4-62753540-396

played at "Plovdiv" for USD RM from 2008-03-11 19:51 until 2008-03-11 19:52

Seat 1: alpersar ($1,620.25 in chips)

Seat 2: HERO ($1,112 in chips)

Seat 5: tremolosolo ($1,122.25 in chips)

Seat 7: 1moebius1 ($585 in chips)

Seat 10: eICuCo ($86.95 in chips)

ANTES/BLINDS

alpersar posts blind ($5), Hero posts blind ($10).

 

PRE-FLOP

tremolosolo calls $10, 1moebius1 bets $20, eICuCo folds, alpersar folds, Hero bets $20, tremolosolo calls $20, 1moebius1 calls $10.

 

FLOP [board cards: 8 of Clubs,9 of Diamonds,3 of Diamonds ]

Hero bets $10, tremolosolo folds, 1moebius1 calls $10.

 

TURN [board cards: 8 of Clubs,9 of Diamonds,3 of Diamonds,7 of Diamonds ]

Hero bets $20, 1moebius1 calls $20.

 

RIVER [board cards: 8 of Clubs,9 of Diamonds,3 of Diamonds,7 of Diamonds,Ace of Diamonds ]

Hero bets $20, 1moebius1 bets $40, Hero calls $20.

 

SHOWDOWN

1moebius1 shows [ King of Diamonds,Jack of Spades ]

Hero mucks cards [ Queen of Spades,Queen of Diamonds ]

1moebius1 wins $232.

 

 

 

TEXAS_HOLDEM, FIXED_LIMIT, P4-62753540-402

played at "Plovdiv" for USD RM from 2008-03-11 19:54 until 2008-03-11 19:55

Seat 1: alpersar ($1,682.25 in chips)

Seat 2: Hero ($1,094 in chips)

Seat 5: tremolosolo ($1,007.25 in chips)

Seat 7: 1moebius1 ($684.75 in chips)

Seat 10: eICuCo ($446.75 in chips)

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($5), tremolosolo posts blind ($10).

 

PRE-FLOP

1moebius1 folds, eICuCo folds, alpersar bets $20, Hero calls $15, tremolosolo calls $10.

 

FLOP [board cards: 4 of Hearts,Jack of Spades,3 of Clubs ]

Hero checks, tremolosolo checks, alpersar bets $10, Hero bets $20, tremolosolo calls $20, alpersar bets $20, Hero bets $20, tremolosolo calls $20, alpersar calls $10.

 

TURN [board cards: 4 of Hearts,Jack of Spades,3 of Clubs,9 of Hearts ]

Hero bets $20, tremolosolo calls $20, alpersar bets $40, Hero calls $20, tremolosolo calls $20.

 

RIVER [board cards: 4 of Hearts,Jack of Spades,3 of Clubs,9 of Hearts,King of Diamonds ]

Hero checks, tremolosolo checks, alpersar bets $20, Hero calls $20, tremolosolo calls $20.

 

SHOWDOWN

alpersar shows [ 9 of Diamonds,Jack of Diamonds ]

Hero mucks cards [ Ace of Clubs,Ace of Hearts ]

tremolosolo mucks cards [ 8 of Hearts,3 of Hearts ]

alpersar wins $357.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja han gör ju en drömsyn där på rivern det måste jag hålla med om.. Riktigt vass. Nästan en bluffsyn.

 

Angående BR-kraven så är det som sagt så att jag skottar för jädra mycket och än så länge har det gått bra.. Men sen händer det ju att man gular titt om tätt också. Vilket inte är lika roligt, dock känns det bra när jag har tagit ut lite stålars. Sen brukar man väl ha som måttstock att ca 300 X BB är lagom för att lira så eftersom jag skottar så kör jag på ungefär på hälften av vad som krävs beroende på nivå. Är det låga nivåer så som 3/6 behöver jag inte särskilt mycket. Visserligen spelar ju variansen en stor roll i de lägena, men det får man leva med.

 

Började på 700$ är nu uppe i 4000$ vilket känns ganska bekvämt att ha för att lira 10/20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en jävla massa timmars spelande ligger jag nu på 4159$ i rulle... ska försöka få in lite mer HHs så att ni som är lite duktiga på det här med fixed får analysera sönder mig och mina dumma moves :)..

 

Har gjort lite trevliga 9000 player points sedan den 7 mars vilket kommer rendera i ca 1100$ i bonus.. den ska jag ta ut och kröka upp.

 

Nu känner jag mig lite sjuk så nu får det bli kanjan och hostmedecin med morfin i. NU KÖR VI!

 

Forza Djurgårn in med pucken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en jävla massa timmars spelande ligger jag nu på 4159$ i rulle... ska försöka få in lite mer HHs så att ni som är lite duktiga på det här med fixed får analysera sönder mig och mina dumma moves :)..

 

Har gjort lite trevliga 9000 player points sedan den 7 mars vilket kommer rendera i ca 1100$ i bonus.. den ska jag ta ut och kröka upp.

 

Nu känner jag mig lite sjuk så nu får det bli kanjan och hostmedecin med morfin i. NU KÖR VI!

 

Forza Djurgårn in med pucken

 

Vilken sida spelar du på ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan meddela lite förändringar i spelstil sedan jag har börjat lira 10/20$ och 15/30$. (5-mannabord)

 

Eftersom jag ibland känner mig som lite fisk (fy fan) så har jag tightat till mig ganska så rejält. Det funkar att slå från knappen med diverse händer när man lirar 5/10 eftersom motståndet där ofta är så pass vekt att man kan spela ut dem på floppen och därefter. Men här uppe är folk trots allt så pass kompetenta att det kostar för mycket att slå med skithänder. Utöver detta så är det ju numera även förbjudet med rakeback på ongame, och man får istället bonusar som clearas via pointsystem. Detta system gör att det även är mycket mer lukrativt att spela en ganska tight poker.

 

Jag har tagit bort nästan alla off suite connectors som annars funkar bra att spela på 5/10 och det enda som spelas är suited connectors och suited one-gappers.

 

Släpper alla A2o-A9o från utg, och köra mestadels på Suited aces.

Låga pockets 22-44 går också bort utg.

Mycket mer reraisande är det dock och jag slår om med mycket fler händer på 10/20 och 15/30 gentemot på 5/10...

 

 

Finns säkert någon räv här inne som hittar någon lucka i det jag har skrivit nu så, come on. Let me hear

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som är haj på datorer och vet hur jag ska göra för att göra PokerOffice eller PT kompatibelt med min mac? Är det en omöjlighet eller måste jag installera en windowsplatform och köra det därifrån? Skulle vara väldigt nyttigt för mig med lite statistikprogram, man blir ju lite förlamad när man måste hålla Fi's HD i huvudet och alla de moves som de gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TEXAS_HOLDEM, FIXED_LIMIT, P4-62865144-751

played at "Istanbul" for USD RM from 2008-03-13 10:14 until 2008-03-13 10:15

Seat 2: odenseno ($957.50 in chips)

Seat 3: kasshia ($955.15 in chips)

Seat 4: fowleren ($305.30 in chips)

Seat 9: HERO ($1,043 in chips)

ANTES/BLINDS

odenseno posts blind ($5), kasshia posts blind ($10).

 

PRE-FLOP

fowleren folds, HERO bets $20, odenseno calls $15, kasshia calls $10.

 

FLOP [board cards: Jack of Diamonds,5 of Hearts,King of Clubs ]

odenseno checks, kasshia checks, HERO bets $10, odenseno folds, kasshia calls $10.

 

TURN [board cards: Jack of Diamonds,5 of Hearts,King of Clubs,10 of Hearts ]

kasshia checks, HERO checks.

 

RIVER [board cards: Jack of Diamonds,5 of Hearts,King of Clubs,10 of Hearts,Queen of Diamonds ]

kasshia bets $20, HERO bets $40, kasshia folds.

 

HERO mucks :2c::2h:

 

SHOWDOWN

HERO wins $138.

SUMMARY

Dealer: HERO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Korrekt flopbeslut

 

TEXAS_HOLDEM, FIXED_LIMIT, P4-62865144-756

played at "Istanbul" for USD RM from 2008-03-13 10:18 until 2008-03-13 10:18

Seat 2: odenseno ($917.50 in chips)

Seat 3: kasshia ($695.15 in chips)

Seat 4: fowleren ($617.30 in chips)

Seat 5: LouisABoutte ($923.75 in chips)

Seat 9: HERO ($1,096 in chips)

ANTES/BLINDS

odenseno posts blind ($5), kasshia posts blind ($10).

 

PRE-FLOP

fowleren bets $20, LouisABoutte folds, HERO bets $30, odenseno calls $25, kasshia folds, fowleren calls $10.

 

FLOP [board cards: Ace of Spades,2 of Hearts,Queen of Hearts ]

odenseno checks, fowleren checks, HERO checks.

 

TURN [board cards: Ace of Spades,2 of Hearts,Queen of Hearts,3 of Spades ]

odenseno bets $20, fowleren calls $20 HERO folds.

 

RIVER [board cards: Ace of Spades,2 of Hearts,Queen of Hearts,3 of Spades,Queen of Diamonds ]

odenseno bets $20, fowleren calls $20.

 

SHOWDOWN

odenseno shows [ Jack of Diamonds,Ace of Clubs ]

fowleren mucks cards [ King of Clubs,King of Diamonds ]

odenso wins

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...