mrfiskman Postad 16 Februari , 2008 Rapport Postad 16 Februari , 2008 Jag har arbetat hårt de senaste månaderna och är äntligen klar med min topp 150 över de bästa filmerna som någonsin gjorts. Jag startar denna tråd för att fråga moderatorerna om jag kan presentera listan här. Jag kommer starta en tråd med namnet: Topp 150 bästa filmer. Jag kommer räkna ner 10 platser per dag och när vi kommer ner till topp 20 kommer jag skriva rescensioner till varje film. Anledningen till att jag frågar först är att jag jobbat hårt med listan och vill inte riskera att den plötsligt blir borttagen. Citera
TotalFarsa Postad 16 Februari , 2008 Rapport Postad 16 Februari , 2008 Jaja, så länge du startar en omröstning samtidigt. Citera
Lisa87 Postad 16 Februari , 2008 Rapport Postad 16 Februari , 2008 Är det inte bättre om du skriver ut alla i samma lista? Då slippar man vänta och slipper även alla inlägg mellan dom inläggen du skriver.. På så sätt får man en färdig lista.. Btw så finns: http://www.imdb.com/chart/top Citera
Perli Postad 16 Februari , 2008 Rapport Postad 16 Februari , 2008 Vad elak du är Lisa, han har ju faktiskt jobbat hårt med sin top 150-lista och så postar du en top 250 bara sådär.. Citera
Lisa87 Postad 16 Februari , 2008 Rapport Postad 16 Februari , 2008 Vad elak du är Lisa, han har ju faktiskt jobbat hårt med sin top 150-lista och så postar du en top 250 bara sådär.. Citera
devalanteriel Postad 16 Februari , 2008 Rapport Postad 16 Februari , 2008 Så länge du inte samtidigt advokerar halshuggning av invandrare så är det väl okej... Citera
sturedenstore Postad 16 Februari , 2008 Rapport Postad 16 Februari , 2008 Det här kan bli riktigt riktigt intressant, filmtok som man är Bra jobbat mannen! Citera
swalle Postad 16 Februari , 2008 Rapport Postad 16 Februari , 2008 Ambitiöst! Vore en trevligt läsning Citera
Rackad Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Tycker det är mer intressant med filmerna mellan typ 500-1000 som man kanske inte sett. Men visst, det kan bi en intressant läsning. Citera
psykologas Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Så länge du inte samtidigt advokerar halshuggning av invandrare så är det väl okej... roligt Citera
devalanteriel Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Fast det var faktiskt inte en pik. Men nu släpper vi det och går on topic istället. Citera
psykologas Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 förstod att det inte va en pik men kul ändå (hade ju iofs inte varit så kul om det va en pik) on topic film e kul så kan bli roligt att läsa. varför har du slitit ut dig med att göra en så lång lista undrar man ju dock Citera
bodybuilder120 Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Jag har arbetat hårt de senaste månaderna och är äntligen klar med min topp 150 över de bästa filmerna som någonsin gjorts. Jag startar denna tråd för att fråga moderatorerna om jag kan presentera listan här. Jag kommer starta en tråd med namnet: Topp 150 bästa filmer. Jag kommer räkna ner 10 platser per dag och när vi kommer ner till topp 20 kommer jag skriva rescensioner till varje film. Anledningen till att jag frågar först är att jag jobbat hårt med listan och vill inte riskera att den plötsligt blir borttagen. Kul! Citera
Dead-Inside Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Så länge du inte samtidigt advokerar halshuggning av invandrare så är det väl okej... Varför detta förbud? Citera
dr_kvist Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Är det inte bättre om du skriver ut alla i samma lista?Då slippar man vänta och slipper även alla inlägg mellan dom inläggen du skriver.. På så sätt får man en färdig lista.. En idé kan ju vara att uppdatera första inlägget med de nya filmerna varje vecka. Citera
gdaily Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 En idé kan ju vara att uppdatera första inlägget med de nya filmerna varje vecka. Jupp, det är väl det bästa Citera
Babyboi Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Är det inte bättre om du skriver ut alla i samma lista?Då slippar man vänta och slipper även alla inlägg mellan dom inläggen du skriver.. På så sätt får man en färdig lista.. Btw så finns: http://www.imdb.com/chart/top Scarface på 187 plats? Värdelös lista enligt mig. Citera
mrfiskman Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2008 En idé kan ju vara att uppdatera första inlägget med de nya filmerna varje vecka. Jättebra förslag så får det bli. Citera
eurythmech Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Btw så finns: http://www.imdb.com/chart/top lol, wtf??? Citera
Agent Cooper Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Scarface på 187 plats?Värdelös lista enligt mig. Håller med. Scarface borde vara på 1870:e plats istället. Citera
Klyka Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Frågan är om OP försöker vara rolig? Citera
mrfiskman Postad 18 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2008 Jag vet inte vad Op betyder men antar att det syftar på mig? Jag försöker inte vara rolig utan jag älskar att göra listor. Jag gör musik+filmlistor varje år. Senaste tiden har det varit mest tankar och arbete med musiklistan så nu känns det skönt att bara fokusera på film. Jag kan erkänna att jag ibland överdriver lite i trådar, tex så tar jag inte riktigt 150kg i bänk, jag springer inte flera mil om dan och jag har aldrig löst rubrikskub snabbt med en hand. Däremot kan jag svära på att jag inte skojar om såna här allvarliga saker. Är allt grönt så ska jag påbörja en presentation inom kort. Edit: Dessutom skule det vara ett oerhört dåligt försök till att vara rolig. Citera
Klyka Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Är allt grönt så ska jag påbörja en presentation inom kort. Mtp alla andra dåliga försök att vara rolig a la "oj, jag sa att jag inte håller med en person, blir jag bannad nu?" som florerar på forumet, och mtp att jag inte kan se nån anledning till att du skulle oroa dig för att vi skulle ta bort en filmlista från OT-avdelningen, så föreföll det inte osannolikt att di försökte göra dig lustig. Jag antar att detta inlägg kan tolkas som "Det är grönt". Med tillägget "väl för i helvete självklart att det är" efter det första ordet. Citera
eurythmech Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Jobba in the Life Aquatic nurå! Citera
Recommended Posts