Leoo Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Hej! Hade en otrolig dag igår, 4finalbord och slakatade sitngoer. Slutade med 13k i ren vinst. Ett problem bara när jag loggar ut så överförs pengarna inte från pokern till spelkontot utan ligger kvar på pokern så mitt saldo förändras inte och jag kan inte ta ut en enda krona. Alldrig haft detta problem förut, provat logga in på både spel och poker kontot från tre olika datorer nu! Vad fan pågår?!?!? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Jag skulle gissa (kalla mig galen) att svenska spels support vet lite, lite bättre än pokerforums medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Warfarin Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Svs support kanske hjälper;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Onödig säkerhetsgrejj? Kanske inte så smart att logga in på flera IP................................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Som tidigare sagt, ring supporten. Säkerligen ingen fara alls, bra någon liten bugg med nya programvaran Eller så insåg dom att dom satt på mega-riggen på ditt konto och nu tar tillbaka pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 bragtråd ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 var samma för mig...för över 1 kr till pokerkontot, logga sedan ut, och pengarna förs över till spelkontot som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 var samma för mig...för över 1 kr till pokerkontot, logga sedan ut, och pengarna förs över till spelkontot som vanligt. Precis, gör som Oraaha sa. Det blir ofta problem vid turneringscashningar men det är som sagt bara ladda över en krona o sen ta ut allt till spelkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Jag skulle gissa (kalla mig galen) att svenska spels support vet lite, lite bättre än pokerforums medlemmar. -1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
samppa1 Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Hej Att pengarna fastnar på ditt Pokerkonto är ett känt problem efter uppdateringen vi gjorde i måndags. Själva problemet är löst men vi kan se att dina pengar fortfarande ligger kvar i Pokerklienten. Du kan själv lösa detta genom att överföra ytterligare 1kr till Pokerklienten och därefter logga ut, då kommer alla pengar tillbaka till ditt Spelkonto. Vi beklagar det inträffade och önskar dig lycka till med dina spel! Med vänlig hälsning Kundservice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leoo Postad 16 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 HejAtt pengarna fastnar på ditt Pokerkonto är ett känt problem efter uppdateringen vi gjorde i måndags. Själva problemet är löst men vi kan se att dina pengar fortfarande ligger kvar i Pokerklienten. Du kan själv lösa detta genom att överföra ytterligare 1kr till Pokerklienten och därefter logga ut, då kommer alla pengar tillbaka till ditt Spelkonto. Vi beklagar det inträffade och önskar dig lycka till med dina spel! Med vänlig hälsning Kundservice Tack, roligt att ni tagit er till forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 har han inte kopierat det från svs sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 har han inte kopierat det från svs sida? jo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
samppa1 Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Sorry,trodde det var ganska uppenbart hur det låg till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TTOIA Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Tack, roligt att ni tagit er till forumet! hehuehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Bra tråd, samma sak hände mig! O jag ficksvar här istället för att köa till kundtjänsten! *LOL* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leoo Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 som förutspått.... Fick inte ut pengarna igår, fan tänkte jag. Fick tipset att föra in minimum för att kunna ta ut, dock fick jag en 7 dagars spärr då, braaaaaaaaa. idag möttes jag av den sjukaste motriggen någonsin. 4st kk mot aa torskat med samtliga sett och knappt träffat en flopp. Bubblade 500+50 finalbord med q,j mot q,10. Ialf helt otrolig motrigg, och tack vare svs bugg får jag helt enkelt inte ut några pengar. Grymt besviken på svs, 6k i sjön tack vare att dom kör med en pogramvara som är katastrof. Bara jag som hamnar i paus i turntorna? sjukt less nu kill svs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts