Gå till innehåll

SvS Fetskumt...


Leoo

Recommended Posts

Hej!

 

 

Hade en otrolig dag igår, 4finalbord och slakatade sitngoer. Slutade med 13k i ren vinst. Ett problem bara när jag loggar ut så överförs pengarna inte från pokern till spelkontot utan ligger kvar på pokern så mitt saldo förändras inte och jag kan inte ta ut en enda krona.

 

 

Alldrig haft detta problem förut, provat logga in på både spel och poker kontot från tre olika datorer nu! Vad fan pågår?!?!?

 

Tacksam för svar! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Att pengarna fastnar på ditt Pokerkonto är ett känt problem efter uppdateringen vi gjorde i måndags. Själva problemet är löst men vi kan se att dina pengar fortfarande ligger kvar i Pokerklienten.

Du kan själv lösa detta genom att överföra ytterligare 1kr till Pokerklienten och därefter logga ut, då kommer alla pengar tillbaka till ditt Spelkonto.

 

Vi beklagar det inträffade och önskar dig lycka till med dina spel!

 

Med vänlig hälsning

 

Kundservice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Att pengarna fastnar på ditt Pokerkonto är ett känt problem efter uppdateringen vi gjorde i måndags. Själva problemet är löst men vi kan se att dina pengar fortfarande ligger kvar i Pokerklienten.

Du kan själv lösa detta genom att överföra ytterligare 1kr till Pokerklienten och därefter logga ut, då kommer alla pengar tillbaka till ditt Spelkonto.

 

Vi beklagar det inträffade och önskar dig lycka till med dina spel!

 

Med vänlig hälsning

 

Kundservice

 

 

Tack, roligt att ni tagit er till forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som förutspått....

 

 

Fick inte ut pengarna igår, fan tänkte jag. Fick tipset att föra in minimum för att kunna ta ut, dock fick jag en 7 dagars spärr då, braaaaaaaaa.

 

 

idag möttes jag av den sjukaste motriggen någonsin. 4st kk mot aa torskat med samtliga sett och knappt träffat en flopp. Bubblade 500+50 finalbord med q,j mot q,10.

 

 

Ialf helt otrolig motrigg, och tack vare svs bugg får jag helt enkelt inte ut några pengar. Grymt besviken på svs, 6k i sjön tack vare att dom kör med en pogramvara som är katastrof. Bara jag som hamnar i paus i turntorna? sjukt less nu kill svs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...