Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena!

Nån som har koll på vilka spelarna gaaa01subs, gaaa03bbestt, gaaa03jjooos och gaaa07huang är? Sett dom spela på nivåerna 5/10-25/50 på ongame.

Blev bara som nyfiken då dom hade så liknande nickname och det står "city" på dom alla då man ska kolla vart dom är ifrån.

Postad

Säkert några som fular sig, var väl ett par bekräftade bottar som hade liknande nick för ett par år sedan. Jag har för mig det var på Party Poker, där de spelade som högst lowlimit FL. Att ha en bot till Ongame kräver viss hjärnverksamhet, eftersom de inte finns kommersiella/O.S än. (tror jag)

Postad

Har också märkt det men är inte särskilt orolig. Kan ju vara samma person på olika ongamesajter. Eller kanske de spelar samtidigit ibland? Framförallt, om du skapade bottar skulle du väl knappast döpa dem till de namnen. Tillsist så suger iaf en av dem men har svårt att hålla reda på vem som är vem.

• 1 month later...
Postad

Haha, nästa gång jag signar upp på något Ongame skin ska jag heta något med gaaa. De är ju perfekt. Jag citerar:

Tillsist så suger iaf en av dem men har svårt att hålla reda på vem som är vem.

Allt för att få en edge :mrgreen: