animalplanet Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Har skrapat ihop en del user points och undrar om man kan utnyttja dom till nåt? Tyvärr inte, men jag kanske har helt missat. Dom gäller inte i redbets shop tex. Citera
Faxxen Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Nån som har koll på vart deras pokerlicens finns? Eller om det är en eu-site? Ända jag hittar är följande : Företaget är ett aktiebolag registrerat i England och innehar tillstånd av engelska myndigheter för att bedriva spelverksamhet. Redbets adress i England är: Redbet Ltd St James House 13 Kensington Square London W8 5HD England Låter en aning luddigt... Citera
mickol Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Företaget är ett aktiebolag registrerat i England och innehar tillstånd av engelska myndigheter för att bedriva spelverksamhet. Svarar du inte på din egen fråga? Citera
tallkotten Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Det står ju att man kan ta ut med banköverföring och visa/mastercard fast det står inte med som alternativ under withdraw i cashiern. Ska man kontakta supporten bara då eller? Citera
kimmo Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Det står ju att man kan ta ut med banköverföring och visa/mastercard fast det står inte med som alternativ under withdraw i cashiern. Ska man kontakta supporten bara då eller? För banköverföring i alla fall så är det bara att kontakta supporten. Brukar gå väldigt snabbt dessutom. Citera
tallkotten Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 För banköverföring i alla fall så är det bara att kontakta supporten. Brukar gå väldigt snabbt dessutom. Okej, det låter bra! Citera
tallkotten Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 För banköverföring i alla fall så är det bara att kontakta supporten. Brukar gå väldigt snabbt dessutom. Asså att få kontakt med supporten verkar vara en jävla utmaning... 5 emails på 3dagar och fått ett enda jävla svara.... vad fan är detta Citera
León Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Asså att få kontakt med supporten verkar vara en jävla utmaning... 5 emails på 3dagar och fått ett enda jävla svara.... vad fan är detta Testa ringa Redbets support, så får du snabbare svar på din fråga. Citera
tallkotten Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Testa ringa Redbets support, så får du snabbare svar på din fråga. Ok, får testa det. Såg att dom hade ett sthlm-nummer Citera
maxad1 Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 någon som har koll på vart whitebet(redbet) har sitt huvudsäte och licenser? dvs skattefritt eller ej? tack på förhand! Citera
festis_jr Postad 12 Mars , 2009 Rapport Postad 12 Mars , 2009 whitebet är skattefritt då bolaget har maltalicens... Citera
Ginelli Postad 12 Mars , 2009 Rapport Postad 12 Mars , 2009 Asså att få kontakt med supporten verkar vara en jävla utmaning... 5 emails på 3dagar och fått ett enda jävla svara.... vad fan är detta Har precis börjat lira igen och denna gången rekommenderad att köra OG. Har ta mig fan försökt kontakta alla jävla operatörer på OG för att få hjälp att dega in min rulle. Kanske inte största rullen men för 90K borde de för fan slicka mina Armanis men i h...e heller. Vad fan är det som har hänt åren man varit borta????????? Har skickat 6 mail till support på Whitebet och har inte hört ett skit. Gino Citera
tallkotten Postad 12 Mars , 2009 Rapport Postad 12 Mars , 2009 Har precis börjat lira igen och denna gången rekommenderad att köra OG. Har ta mig fan försökt kontakta alla jävla operatörer på OG för att få hjälp att dega in min rulle. Kanske inte största rullen men för 90K borde de för fan slicka mina Armanis men i h...e heller. Vad fan är det som har hänt åren man varit borta????????? Har skickat 6 mail till support på Whitebet och har inte hört ett skit. Gino Skriv till redbetsupporten istället! Det funkade för mig. Citera
Ginelli Postad 13 Mars , 2009 Rapport Postad 13 Mars , 2009 Ok. tack för tipset ska göra ett sista försök. G Citera
koffe18 Postad 13 Mars , 2009 Rapport Postad 13 Mars , 2009 jag lirade idag på whitebet och antingen deras mjukvara eller hela ongame la ner tidigare.. frös typ.. grejen är det att jag hade backat en del i början men tog tillbaka de mesta.. sen helt plötsligt fattas 4,5 inköp? kollat PT o det stod att jag plussa slutligen.. så det fattas 250 dollar.. kommer detta tillbaka eller måste ja kontakta support? inget har hänt på antal timmar nu.. Citera
maxwell Postad 13 Mars , 2009 Rapport Postad 13 Mars , 2009 jag lirade idag på whitebet och antingen deras mjukvara eller hela ongame la ner tidigare.. frös typ.. grejen är det att jag hade backat en del i början men tog tillbaka de mesta.. sen helt plötsligt fattas 4,5 inköp? kollat PT o det stodatt jag plussa slutligen.. så det fattas 250 dollar.. kommer detta tillbaka eller måste ja kontakta support? inget har hänt på antal timmar nu.. Tar upp till 24h, kan ibland ta längre tid med. Citera
tallkotten Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Nu händer det grejer på whitebet, ny layout och grejer... woho, hoppas dom kommer med en vipshop bara Citera
lappen Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Och att dom ska komma med en klient för Mac Citera
owster Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Kan man använda poängen till något, turre inköp etc? Citera
lappen Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Finns det ingen info på sidan så vet du svaret Citera
Myt4z Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Funtar på att dega in lite på sidan. Ngt nytt som hänt på sidan som kan vara bra att veta, ni som lirar där? Citera
lappen Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Klienten har blivit lite stabilare men man blir fortfarande utkastad från borden ibland. En konstig sak jag märkt är att PT3 inte får med alla potter ibland så när man tror att man plussat så har men egentligen backat Men jag bytte tillbaks till iPoker för Ongame våldtog mig rejält Citera
Myt4z Postad 20 Maj , 2009 Rapport Postad 20 Maj , 2009 Klienten har blivit lite stabilare men man blir fortfarande utkastad från borden ibland.En konstig sak jag märkt är att PT3 inte får med alla potter ibland så när man tror att man plussat så har men egentligen backat Men jag bytte tillbaks till iPoker för Ongame våldtog mig rejält Ah, ok. Hur funkar utbetalningarna? Smidigt? Jag har redbet konto, antar att det då bara är att flytta över kontona mellan och betala ut från redbet kontot. Insättningar till whitebet via visa, funkar det ok? Citera
Agent Cooper Postad 20 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2009 Jag har spelat på cirka 50 olika pokersajter, och Whitebet har de snabbaste utbetalningarna jag varit med om. Tog bara några minuter så hade jag pengarna på bankkontot. Riktigt bra måste jag säga! Och nej, jag får tyvärr inte en spänn för att skriva detta... Citera
Solidify Postad 20 Maj , 2009 Rapport Postad 20 Maj , 2009 Jag har spelat på cirka 50 olika pokersajter, och Whitebet har de snabbaste utbetalningarna jag varit med om. Tog bara några minuter så hade jag pengarna på bankkontot. Riktigt bra måste jag säga! Och nej, jag får tyvärr inte en spänn för att skriva detta... Räcker det att ge dem clearingnummer och kontonummer eller måste man syssla med IBAN, Swift osv? Har frågat deras support utan att få något svar. Citera
Recommended Posts