Rackad Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Då Everest valt att inte visa sin emailadress på sin hemsida så frågar jag här om någon kan deras email. Citera
KenHag Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Du kan använda dig av deras webbsidemail om du behöver kontakta dom. Ligger under-Om oss/kontakta oss Citera
Rackad Postad 14 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2008 Du kan använda dig av deras webbsidemail om du behöver kontakta dom.Ligger under-Om oss/kontakta oss Testa o använda den så ser du att det inte går. Någon som har en adress till dem? De låste mitt konto för inaktivitet, har aldrig spelat där. Inget bra första intryck, ska jag börja spela där tycker ni? Citera
RiggadLina Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 ska jag börja spela där tycker ni? Ja, det skadar aldrig med ny fisk till nätverket, imfoo! Citera
hackson Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Mailade igår med deras webmailgrej och frågade hur mycket SP jag hade dragit in. Fick svar idag, förvånansvärt fort imo Citera
KingCosmoKramer Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Ja, det skadar aldrig med ny fisk till nätverket, imfoo! Nu slutar du genast upp med den där bitska tonen. Citera
Rackad Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2008 Ja, det skadar aldrig med ny fisk till nätverket, imfoo! Nu slutar du genast upp med den där bitska tonen. Vadå, det är väl aldrig fel med fisk. Mkt omega3. Ordnade upp sig till slut. De hade gömt support emailen längst bak i ett hörn. Citera
Recommended Posts