QoS Postad 22 Februari , 2005 Rapport Share Postad 22 Februari , 2005 Rensar ur den gamla tråden lite, så kör vi en ny tråd här. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 26 Februari , 2005 Rapport Share Postad 26 Februari , 2005 Någon undrade i en annan tråd om det blivit bättre med "waiting lists", mm. Jag började precis spela där igen efter att ha fått min bonus och jag tycker det har blivit MYCKET bättre än för bara en månad sedan. Fler bord, servern ligger inte nere, o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Några kända problem just nu? Jag blev nyss nerkopplad, men min uppkoppling till Internet är frisk (som synes). Edit: Det räckte att posta hit så släppte det igen. (Jag kom inte åt 24hs hemsida heller tidigare.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aceshigh Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Sunksajten nummer 1 ballar ur som vanligt, sitter vid finalbord i en turnering........ Kan man inte få pengar tillbaka vid driftstörningar när det händer flera ggr per dygn ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aceshigh Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 An error occured while updating the software ??? Men uppdatera inte software mitt under pågående turnering då för f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aceshigh Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Någon som kommer in ?? Spelar väl ingen roll, är säkert utmanövrerad vanlig ordning när 24H Crashpoker ballar ur under turneringarna...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Jag lirar (och har lirat) störningsfritt sen 5CD-turneringen drog igång för snart en halvtimme sen. Har inte haft ett enda problem på hela veckan faktiskt, förutom när jag försökte ställa klockan samtidigt som jag lirade i förrgår eller när det var... EDIT: har varit inloggad utan att spela sen jag reggade vid 18.00, och det har funkat hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aceshigh Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Fattar inte, vägrar starta, fortfarande "An error occured while uppdating the Software" Har försökt att ladda hem ny klient och installerat men problemet kvarstår....... 24H ligger inte heller bland mina program när jag försöker avinstallera ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Skumt. 24 har en avinstalleringsfunktion i programlistan på startmenyn tror jag. Testa den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 24H ligger inte heller bland mina program när jag försöker avinstallera ?? Du kan alltid leta reda på mappen som programmet ligger in och köra Uninstall.exe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aceshigh Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Nusseman (eller någon annan som får igång sk*ten), kan du kolla vart jag hamnade i €4 Freezeout fixed ?? Vore kanonnice..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Ring en polare och be honom spela åt dig så länge, eller spring jättesnabbt till honom! EDIT: Du kom 4:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aceshigh Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Skumt. 24 har en avinstalleringsfunktion i programlistan på startmenyn tror jag. Testa den Har gjort det med utan resultat, fortfarande samma meddelande..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aceshigh Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Ring en polare och be honom spela åt dig så länge, eller spring jättesnabbt till honom! LOL, har inga vänner Är nog redan utspelad så det smäller om det, var skapligt shortstacked.... Stämmer det verkligen att jag kom fyra ??? Då måste det varit bombning !!! Låg 10 av 10 när det la av, vilka pengar blev det ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Du kom 4:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sisko Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 4e plats var €32. Fasen vad segt det går just nu att spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Fasen vad segt det går just nu att spela... Var glad att du kan spela överhuvudtaget, jag blev nedkopplad för andra gången ikväll. Som om inte insättningsbonusen var svår nog att cleara med bra uppkoppling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Ja, nu är det lite segt. Hoppas servern klarar att hålla sig uppe bara, jag ligger ju 4:a i 3K guarantee 2150 lirare... de kanske har släppt på lite för många ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aceshigh Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Tack för hjälpen alla !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 DET LAGGAR RÄTT MYCKET PÅ 24H. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 mm, men just nu är det rätt skönt, så man inte stressar upp sig på finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 mm, men just nu är det rätt skönt, så man inte stressar upp sig på finalbordet Problemet är bara att laggen hindrar mina små hejarramsor från att komma fram i chatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 ARGGHH..klarar inte och spela när det går så segt,tiltar direkt när det inte "händer" något lägger ner för ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 1 Mars , 2005 Rapport Share Postad 1 Mars , 2005 Funkar handhistoriken på 24h? Jag bad om en hög händer under gårdagens spel, men de har inte kommit än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 1 Mars , 2005 Rapport Share Postad 1 Mars , 2005 Har du requestat inifrån programmet eller via cashiern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts