Stefan99 Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Har kollat igenom några videos av Tuff Fish. nl400 på Party. Hur bra är han? Är han vinnande? Skriv gärna lite kommentarer om hans spel om ni har sett några av hans videos. Citera
sturedenstore Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Killen pissar underhållning så mkt vet jag.. Hans pokerspel är jag inte så insatt i dock. Citera
jigsaw Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Nu hamnade du nog lite fel Kan tyvärr inte besvara dina frågor. Citera
Stefan99 Postad 13 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2008 Nu hamnade du nog lite fel Kan tyvärr inte besvara dina frågor. ojdå, råkade bli fel ser jag nu, sorry:cry: Citera
jigsaw Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 ojdå, råkade bli fel ser jag nu, sorry:cry: Haha, det är nog ingen fara. En snäll moderator kommer nog fixa det snart ska du se. Citera
Supertequila Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Han är inte så tuff men han är en fish. Titta inte på hans filmer, de förstör ditt spel. Citera
dekutree Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Titta på hans filmer, men bara i rent underhållningsyfte. Har för mig att han hade hyfsad koll på preflop-spelet dock! Citera
Klyka Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Har inte kollat på många av hans filmer, men det genomgående temat tycks vara: 1) Träffa set på floppen 2) Checka på den dragiga floppen för att lura med spelare 3) Rundcheck 4) Blankturn, checka igen 5) Rundcheck 6) Tredje färgkortet kommer på river 7) Svär 8) Gör en stor bet 9) Någon gör en kraftig raise 10) Svär 11) Släng in de sista markerna i full vetskap om att de nu tillhör motståndaren 12) Svär 13) Fi vänder upp flushen och får pengarna 14) Svär 15) Beklaga dig över att du "försökte göra ett move, men vad /% hjälpte det" 16) Slut på filmen Det finns väl några varianter på det temat. Citera
liidas Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 nån som vet var man kan se hans filmer? yuotube kanske? Citera
Akumila Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Kan det inte vara så att hans mest tiltiga videos sprids mest och att han därmed får en bild av att vara ännu sämre än vad han egentligen är. Jag vet inte, men jag tycker det känns konstigt om han skulle vara förlorande men ändå ha en pokerblogg (för det har han va?). Jag menar, det finns många spelare som anses vara riktigt riktigt dåliga av andra men som ändå är vinnande. Citera
Stefan99 Postad 13 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2008 nån som vet var man kan se hans filmer? yuotube kanske? http://pokertube.com/SearchMovies.aspx?FreeText=Tuff%20fish Citera
jackbalsam Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Han är bara dålig. Men välbetalt jobb antar jag. Citera
Recommended Posts