Gå till innehåll

EM Österike/Schweiz 2008


Chris_

Recommended Posts

Inte för att vara negativ men känns det inte som svenska landslaget aldrig varit sämre än nu senaste 15 åren?

 

Zlatan presterar aldrig i landslagsammanhang och de flesta andra(>allsvenskan) svenskarna är antingen skadade eller bänkade. Känns inte så optimistiskt men vem vet, allt kan hända.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att vara negativ men känns det inte som svenska landslaget aldrig varit sämre än nu senaste 15 åren?

 

Zlatan presterar aldrig i landslagsammanhang och de flesta andra(>allsvenskan) svenskarna är antingen skadade eller bänkade. Känns inte så optimistiskt men vem vet, allt kan hända.

 

Han presterar visst, att han inte gör mål är inte samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det försent att få tag i biljetter ?

Om inte vart är det lättast?

Svarta börsen är nog alternativet som är kvar. Hörde iofs rykten om att det skulle släppas några plåtar på uefa.com till de som är först till kvarn så att säga. Men det lär ju inte bli lätt att få de biljetterna.

 

Själv fick jag vouchers till kvart, semi och final. Heja Sverige!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp jag och två polare klonkade precis biljetter till Ryssland och Spanien. Tyvärr inte till Grekland matchen.

Ska bli sjukt kul, hoppas att Sverige kan bjuda upp til fight nu.

 

Hur har ni tänkt ta er ner till Innsbrück? Jag och mina kompisar satt å spånade lite på vad som var mest prisvärt, men kom väl egentligen inte fram till något. Tänkte utifall ni hittat något genialiskt drag att dela med er av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur har ni tänkt ta er ner till Innsbrück? Jag och mina kompisar satt å spånade lite på vad som var mest prisvärt, men kom väl egentligen inte fram till något. Tänkte utifall ni hittat något genialiskt drag att dela med er av.

 

Vi kommer att åka ryanair till Frankfurt och sen hämtar en kompis bror upp oss. Så bor vi hos honom i Karslruhe, som är 5h bilfärd till Innsbruck. Kollade runt lite med hotell i innsbruck under Emtiden och det var svindyrt.

 

det är våran plan än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att vara negativ men känns det inte som svenska landslaget aldrig varit sämre än nu senaste 15 åren?

 

Zlatan presterar aldrig i landslagsammanhang och de flesta andra(>allsvenskan) svenskarna är antingen skadade eller bänkade. Känns inte så optimistiskt men vem vet, allt kan hända.

 

Fel, naturligtvis. Sverige var inte med i ett enda slutspel mellan 1994 och 2000. Jag skulle säga att Sverige aldrig varit bättre än under 2000-talet och dessutom haft en del oflyt i några slutspel (Senegal (2002) och Holland (2004)).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...