Gå till innehåll

Texas Limit King


ackeman

Recommended Posts

Tråkigt, det var en sjuhelvetes resa han gjorde mot toppen. Kommer ihåg hans inlägg som "unreal" när det begav sig.

 

Var det intresset som tröt eller?

 

Finns oerhört många duktiga som skulle lägga av om de var ekonomiskt oberoende likt TLK blev. Alla är inte ute efter äran och berömmelsen utan nöjer sig med pengarna. Sen nämnde han väl något om att han slagit de bästa spelen i världen och således inte hade mer att kämpa för, utan ville rikta in sig på nya utmaningar. Artikeln i pkrmag från nått nummer förra året gick väl in en del på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zomg, jag var förbi där med familjen förra helgen (fast vi skulle in på lekstället Andys precis bredvid).

 

Såg maffigt ut, hoppas det går bra.

 

Det har gått riktigt bra i början. Det krävdes mkt jobb men nu är allt på plats och rullar på fint. Kan verkligen rekommendera restaurangen, riktigt fin mat, inte som vanligt när man tänker bowlinghall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rätt overkligt att han kan göra mer pengar på annat än vad han gjorde på poker även vid så låg ålder. han är helt enkelt jävligt bra @ life. GL!

 

Han kanske gör något som han tycker är roligare än att spela poker? Även fast han inte gör samma pengar?

 

Om jag t.ex hade tjänat 1 mille per år på pokern fast 750k på något "drömyrke" så hade jag valt drömyrket alla dar i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kanske gör något som han tycker är roligare än att spela poker? Även fast han inte gör samma pengar?

 

Om jag t.ex hade tjänat 1 mille per år på pokern fast 750k på något "drömyrke" så hade jag valt drömyrket alla dar i veckan.

 

fast, nu gjorde han inte en mille per år på pokern direkt...

 

därimot har han helt enkelt mer pengar än han behöver, och väljer därför att göra saker som är roligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rätt overkligt att han kan göra mer pengar på annat än vad han gjorde på poker även vid så låg ålder. han är helt enkelt jävligt bra @ life. GL!

 

 

Tror ganska exakt tvärt om, tänk hur många unga smarta killar som skulle bli riktigt täta om de ägnade sig åt affärer istället för poker. Själv är jag lite äldre och hann med affärerna före pokern :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...