Johan178 Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Hej! Jag har tänkt att fokusera på cash-game nu. Har tänkt att bygga en bankrulle på det viset. Nu undrar jag om ni kan ge mig några bra förslag på pokersajter som är roliga o bra o spelade på och kan även få lite bonus på? Jag vill inte lira på svs, pokerstars tack. Tack så mkt för alla svar! Citera
LuckyStar5.1 Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Spelar du på NL .5/1 +, ska du fokusera på ett bra bananavtal. Om du ska starta om från scratch så ska du skita i bananer helt och hållet och bara bonushora på alla siter du bara kan. Har du inte spelat cg:s innan så är det sista att rekomenderar eftersom du kan skapa egen uppfatning om olika nätverk. GL Citera
Juggler Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/44419-vilken-site-ska-jag-spela-pa.html Citera
Recommended Posts