bobrov Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Vad är skillnaden på ett snöre och ett rep? Citera
FiSherman63 Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 cliffhanger för tl;dr-personer: Hur spelar man poker? Citera
gazzaflush Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Hur långt är ett snöre? Nej men allvarligt talat så är det sånt där man lär sig med tiden man lirar och får erfarenhet av. Allt beror på, vem du spelar mot, image och massor av andra faktorer som spelar in. När du säger att vi inte ska lägga vikt vid image så säger det nästan allt om dina kunskaper, spela på och läs lite böcker så kommer det nog bli bra. Citera
Kontextus Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Hur långt är ett snöre?Nej men allvarligt talat så är det sånt där man lär sig med tiden man lirar och får erfarenhet av. Allt beror på, vem du spelar mot, image och massor av andra faktorer som spelar in. När du säger att vi inte ska lägga vikt vid image så säger det nästan allt om dina kunskaper, spela på och läs lite böcker så kommer det nog bli bra. och så klappar vi lite på huvet Citera
Paschendale Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 När jag få hittar AJ brukar jag först tänka "härligt, en spelbar hand!". Sen brukar jag tänka på alla stora potter jag vunnit med AJ och det är inte så många. Så jag undviker att spela stora potter med AJ. AQ spelar jag mer. AK är ju nötterna Citera
Recommended Posts