_zed_ Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Jag funderar på att köpa en laptop som jag ENDAST ska använda till pokerspel och TV-tittande, och vill ha bra seriösa råd om någon har det. För att se på TV krävs Windows Vista Home Premium eller Ultimate. Jag spelar oftast 1 bord, ibland 2 så upplösningen behöver inte vara gigantisk. Den ska gärna var lätt. Förslag? Edit: ~10k, typ. Citera
The Grand Bark Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 http://pokerforum.nu/forum/off-topic/2105-koeptips-foer-laptop-85.html Häpp! Citera
_zed_ Postad 8 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2008 Jo, jag såg den tråden men såg inte skogen för alla träd... Tänkte att någon kunde ge tips som passade just mina behov. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Vilket händer i tråden ovan din SAT***HO*A varning för personangrepp - dev Citera
LuckyStar5.1 Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Vilket händer i tråden ovan din SAT***HO*A varning för personangrepp - dev Tiltad fisk*****? Citera
_zed_ Postad 8 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2008 Vilket händer i tråden ovan din SAT***HO*A varning för personangrepp - dev go kväll på dig mä... Citera
Recommended Posts