Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det som händer i Vegas börjar i Paradiset!

ParadisePoker kommer att erbjuda satelliter där du kan vinna en resa till Las Vegas när det spelas WSOP main event - den största och mest prestigefulla pokerturnering i världen!

Varje Las Vegas paket innehåller:

€10 000 paket för resa, hotell och fickpengar

WSOP pågår mellan 30 maj – 20 juli där main event börjar på torsdagen 3 juli.

Så här kvalar du in:

DAGLIGA SATELLITER - €3.50 & €7

(Las Vegas Daily) går dygnet runt.

1 plats till veckosatelliten / €58 i potten

VECKOSATELLITER - €58

(Las Vegas Weekly) varje söndag

1 plats till onlinefinalen / €530 i potten

ONLINEFINAL - €530

(Las Vegas Final) den 24 februari, 23 mars och 20 april.

1 paket för varje €10 000 i potten

För mer information se under Multi Tourney i pokerlobbyn.

Mvh ParadiseEric

Postad

Hur stod det till med reglerna om vem som fick köpa in folk till wsop nu igen? Jag vill ju mer än gärna lira om jag nu mot förmodan skulle vinna ett paket. Men jag har svårt att se att jag verkligen skulle åka om det var så att man fick pengarna på sitt konto för att själv betala inköpet personligen.

Postad
Hur stod det till med reglerna om vem som fick köpa in folk till wsop nu igen? Jag vill ju mer än gärna lira om jag nu mot förmodan skulle vinna ett paket. Men jag har svårt att se att jag verkligen skulle åka om det var så att man fick pengarna på sitt konto för att själv betala inköpet personligen.

I detta pris ingår inget inköp direkt till Main Event - priset är en resa värd €10 000 för resa, hotell och "fickpengar" under tiden då Main Event spelas i Las Vegas.

Mvh ParadiseEric

Postad
I detta pris ingår inget inköp direkt till Main Event - priset är en resa värd €10 000 för resa, hotell och "fickpengar" under tiden då Main Event spelas i Las Vegas.

Mvh ParadiseEric

Men får man pengarna till sitt konto för att fixa denna resa eller bokas ett flyg och en hotellvistelse åt en?