ParadiseEric Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Det som händer i Vegas börjar i Paradiset! ParadisePoker kommer att erbjuda satelliter där du kan vinna en resa till Las Vegas när det spelas WSOP main event - den största och mest prestigefulla pokerturnering i världen! Varje Las Vegas paket innehåller: €10 000 paket för resa, hotell och fickpengar WSOP pågår mellan 30 maj – 20 juli där main event börjar på torsdagen 3 juli. Så här kvalar du in: DAGLIGA SATELLITER - €3.50 & €7 (Las Vegas Daily) går dygnet runt. 1 plats till veckosatelliten / €58 i potten VECKOSATELLITER - €58 (Las Vegas Weekly) varje söndag 1 plats till onlinefinalen / €530 i potten ONLINEFINAL - €530 (Las Vegas Final) den 24 februari, 23 mars och 20 april. 1 paket för varje €10 000 i potten För mer information se under Multi Tourney i pokerlobbyn. Mvh ParadiseEric Citera
sandsater Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Hur stod det till med reglerna om vem som fick köpa in folk till wsop nu igen? Jag vill ju mer än gärna lira om jag nu mot förmodan skulle vinna ett paket. Men jag har svårt att se att jag verkligen skulle åka om det var så att man fick pengarna på sitt konto för att själv betala inköpet personligen. Citera
Kafka Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Min gissning är att du får inköpet till main event i ett kuvert i kön till registreringen. Citera
ParadiseEric Postad 8 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2008 Hur stod det till med reglerna om vem som fick köpa in folk till wsop nu igen? Jag vill ju mer än gärna lira om jag nu mot förmodan skulle vinna ett paket. Men jag har svårt att se att jag verkligen skulle åka om det var så att man fick pengarna på sitt konto för att själv betala inköpet personligen. I detta pris ingår inget inköp direkt till Main Event - priset är en resa värd €10 000 för resa, hotell och "fickpengar" under tiden då Main Event spelas i Las Vegas. Mvh ParadiseEric Citera
MikeTime Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 I "fickpengar" Mvh ParadiseEric Smart... Citera
sandsater Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 I detta pris ingår inget inköp direkt till Main Event - priset är en resa värd €10 000 för resa, hotell och "fickpengar" under tiden då Main Event spelas i Las Vegas. Mvh ParadiseEric Men får man pengarna till sitt konto för att fixa denna resa eller bokas ett flyg och en hotellvistelse åt en? Citera
ParadiseEric Postad 8 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2008 Men får man pengarna till sitt konto för att fixa denna resa eller bokas ett flyg och en hotellvistelse åt en? Man får pengarna och bokar allt på egen hand. Mvh ParadiseEric Citera
Recommended Posts