gEeWhiZm8 Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Jag har länge försökt fixa ett program till PT som visar mina stats ingame på svenska spel. Har sett att slaskpoker tips om gametime+, http://sourceforge.net/projects/gametimeplus/ Då är ju mina frågor, är det bra och är det SÄKERT ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Bra? Ja Säkert? Hur menar du? SÄkert som virusfritt eller säkert som rätt stats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Jag menade typ virus fritt ja Men jag har iaf installerat det nu.. Men jag vet inte hur jag gör nu Har ju ofcourse PT oxå, vad ska jag trycka på lixom!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
protte Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Det finns ju en tråd om gt+ här nog lättast läsa den. Jag använder det på svs och det är väl typ bara att starta PT sen GT+ och trycka på add knappen eller plus tecknet så får du välja bord. Säkert glömt nån liten detalj man måste göra första gången men det är inte svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Jag har länge försökt fixa ett program till PT som visar mina stats ingame på svenska spel. Har sett att slaskpoker tips om gametime+, http://sourceforge.net/projects/gametimeplus/ Då är ju mina frågor, är det bra och är det SÄKERT ? "Gametime+ och liknande är enligt SvS support förbjudet och kan leda till att dom stänger av dig" http://pokerforum.nu/forum/studier/43471-pokertracker-foer-mikroniva.html#post872643 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Jag menade typ virus fritt ja Men jag har iaf installerat det nu.. Men jag vet inte hur jag gör nu Har ju ofcourse PT oxå, vad ska jag trycka på lixom!? När jag använde GT+ och PT till SVS gjorde jag såhär: Startade PT och HH-converter. Startade sedan auto-import i PT och lät det stå på ett par händer på borden.. Efter ett par händer (2-10) så klickade jag på "+" (i game-time), då kommer en lista upp, så väljer du rätt bord och wips, så kommer statsen :> Det kan hända att statsen ligger lite skumt i början, men det är bara "dra och släppa" så kommer dom på rätt plats Om någon leftar ett bord så brukar game-time "hänga sig" (statsen stannar fast personen lämnat), iaf för mig, då tar man bara bort bordet (- tecknet) och sedan lägger man till det igen efter ett par händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 En fråga till ! Kan man bara autoconverta 1 HH åt gången med HHconverter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 "Gametime+ och liknande är enligt SvS support förbjudet och kan leda till att dom stänger av dig" http://pokerforum.nu/forum/studier/43471-pokertracker-foer-mikroniva.html#post872643 Dem måste väl varna först isåfall tycker man, 'enligt svs support' betyder ju inte direkt att det är allmäna regler. (hoppas inte SvS är såpass retarderade redan iallafall) Inget som tyder på att dem har lagt till något i mjukvaran som känner efter PT liknande aktiviteter iallafall, men därmed inte sagt att det är omöjligt för dem att skicka valfri programsnutt till en speciell användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts