strumpan19 Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 Jag har tänkt skaffa pokertracker ett tag men funderar på om det är värt det. Jag spelar lägsta nivån på SvS med ambitionen att klättra till åtminstonde 2,5-5. Tiden jag lägger ner varje månad varierar likaså antalet händer men någonstans runt 10k händer. Vill gärna höra vad ni andra som grindar lowlimit har att säga om användbarheten av PT när man hela tiden möter så många olika motståndare. Och är det http://www.pokertracker.com som gäller vid inköp eller finns det andra billigare alteranativ? God fiskelycka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 Väldigt, väldigt bra för alla limits, men väldigt fint för att täta luckor. Inte nog med att du ser vilka dom största fiskarna är över tid (Och hur dom spelar), utan du ser även vad du behöver förbättra för att vinna mera. Rekommenderas starkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Octocrab Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 Köp pokertracker omedelbart, jag förstår inte hur folk kan spela poker på nätet utan den. PaHud rekommenderas också. Klart värt pengarna! Jag köpte pokertracker när jag fortfarande spelade NL10 och det lärde mig massor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strumpan19 Postad 25 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2007 Hur fungerar det när man köpt det kan man så att säga köra igång det med en gång? Sen har jag ytterligare en noobfråga, behövs det något annat program för att visa statsen direkt på bordet och tillåter ens SvS detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yberjonte Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 Hur fungerar det när man köpt det kan man så att säga köra igång det med en gång? Sen har jag ytterligare en noobfråga, behövs det något annat program för att visa statsen direkt på bordet och tillåter ens SvS detta? Det går lätt och snabbt att få igång. För SvS gäller att du först måste ha ett program som heter HHconverter (använd sökfunktionen här på forumet så hittar du en tråd där du kan ladda hem det gratis) och för att få statsen på bordet behöver du Gametime+ som också är gratis och som du bara kan googla efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strumpan19 Postad 25 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2007 Tackar ödmjukast för de snabba svaren, ska se om ja kan få hem det nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zillidillen Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 Tackar ödmjukast för de snabba svaren, ska se om ja kan få hem det nu då Eller vänta nån vecka på PT3. http://www.pokertracker3.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strumpan19 Postad 25 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2007 Nu har jag laddat ner både PT och HH-Converter och jag kommer in i PT men kan inte göra något eftersom det står att jag inte är registrerad som användare, men det kommer ju inte upp något om betalning så hur slutför jag registrerigen? Kommer version 3 vara mycket bättre och kommer priset att skilja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 Gametime+ och liknande är enligt SvS support förbjudet och kan leda till att dom stänger av dig (Tveksamt om dom har nått sätt att se det, och isf om dom ens skulle handla på det dock), so beware. Jag tycker personligen att om man spelar 3-4 bord så spelar inte GT+ nån särskild roll, om nån är trixig kan man alltid söka manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 Går att 'fixa' program väldigt billigt annars. Men jag menar om det är bra ska man stödja. Det är när priserna blir orimliga som man börjar bli lite sur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts