davecat Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Spelade precis SnG på SvS. Endast 50 kr tunering på 10 deltagare där det var 4 kvar när 3 st gick All-in. Det slutade med att jag och en annan åkte ut, och det stog sedan att jag hamnat på 3e plats. Nu två frågor, hur avgörs det om jag kommer på 3e plats eller den andra motståndaren som också åkte ut? Och varför fick jag inga pengar, prissumman för 3e plats skulle vara 100 kr, inte för att det gäller så mycket pengar.. Men vart tar dom vägen då? Kunde vi inte åtminstone fått dela på dom eller tar staten hand om dom 100 kronorna då? Citera
sturedenstore Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Om det var en 10-manna sng så kommer du att få pengar när dom har spelat färdigt heads up matchen.. Anledningen till att du kom 3a var att du hade mer marker än den andra killen när ni åkte ut. Citera
Ängeln17 Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Om två spelare åker ut i samma hand så avgörs det genom att den som hade mest marker innan handen startade kommer före den andra i resultatlistan. Edit: Jahaja ungdomen va snabbare än senilgubben. Citera
davecat Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2008 Så enkelt var det, som vanligt.. Tack för svar. Citera
Recommended Posts