Starfitter Postad 8 Februari , 2011 Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 löste de med dc, tog en 7 dagar free , funkade ez. bara säga upp när man railat ifs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Hur spelar ni följande:Ad: ? Gärna alternativa linjer etc TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, R5-121482951-236 played at "Valletta" for USD RM from 2011-02-20 05:23 until 2011-02-20 05:25 Seat 2: Kukadeira ($194.80 in chips) Seat 3: b00mswiTch ($405.90 in chips) Seat 6: Baluupaz ($605 in chips) Seat 8: mean124 ($180.10 in chips) Seat 9: airhiII ($536.30 in chips) ANTES/BLINDS PLAYER_SITIN , mean124 posts small blind ($2), airhiII posts big blind ($4), PRE-FLOP Kukadeira folds, b00mswiTch raises to $14, Baluupaz calls $14, mean124 folds, airhiII folds. FLOP [board cards: ,, ] b00mswiTch bets $26, Baluupaz calls $26. TURN [board cards: ,,, ] b00mswiTch bets $64, Baluupaz calls $64. RIVER [board cards: ,,,, ] b00mswiTch bets $168 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MightyHeatoN Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Vad hade du tänkt med handen om du inte ställer nu? (Ingen sarkasm eller dylikt) Annars 3-bet pre? C-bet, bet turn och få in det river? Eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Vad hade du tänkt med handen om du inte ställer nu? (Ingen sarkasm eller dylikt) Annars 3-bet pre? C-bet, bet turn och få in det river? Eller va? vilken hand vill du få värde av genom att ställa? Ax eller? 3b pre är förstås ett alternativ, men valde att bara syna denna gången. och om jag 3betat preflop hade nog din linje varit mitt val också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MightyHeatoN Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Alla former av kungar, Ax typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 23 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2011 Datorn la av igår, eller la av och la av, batteriet slutade laddas. Det verkar som sladden blivit lite sliten eller något för den lyser inte, så ringde support idag och tänkte de kunde skicka en ny sladd. Nej, ett nytt batteri var det ända de kunde ställa upp med. Strax över 2000 skulle det landa på, verkar det rimligt? Någon annan som haft samma problem? När jag hade Dell fick jag minst två nya sladdar utan någon konstnad. En dag tog det och den levererades direkt till dörren via DHL. Det var tider, det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Mars , 2011 Rapport Share Postad 23 Mars , 2011 Vet ej, men jag skulle verkligen behöva en ny laddare till min gamla Dell Inspiron iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Alla former av kungar, Ax typ. hejja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Vet ej, men jag skulle verkligen behöva en ny laddare till min gamla Dell Inspiron iaf Har nog åtminstone två stycken liggande, varav minst den ena är helt kaputt. Det var ett tag sen man rullade med Dell sas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 20 Maj , 2012 Rapport Share Postad 20 Maj , 2012 Alla former av kungar, Ax typ. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts