Staash Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Restaurang imo, sen hyr ngn film hon har velat se, köp hennes favorit godis osv Jo, det lutar åt det faktiskt men blir nog en sväng in till Malmö i så fall. Måste man käka någon förrätt om man är på fin restaurang? Anses det standard liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Jag och flickvännen har ett år idag och än har jag inte kommit på något speciellt att göra. Någon som är rutinerad och har lite goa tips? Har givetvis tankar på restaurang men gillar inte utbudet riktigt. Något annat? Överasskningar is the key. Lappar. Ngt personligt, genomtänkt. Foton på er (snark). Hotellnatt. Blommor. God mat. Smycken. Underkläder. Sex. Champagne. Resa. Behöver inte vara Paris utan kan vara en strand, liten stuga, båt osv. Upplevelse. Gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Jo, det lutar åt det faktiskt men blir nog en sväng in till Malmö i så fall. Måste man käka någon förrätt om man är på fin restaurang? Anses det standard liksom? Nejdå... Fixa med tända ljus osv också tills ni kommer hem. Annan klassiker är ju att göra iordning sovrummet med rosblad på bädden och tända ljus runt omkring Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Överasskningar is the key.Lappar. Ngt personligt, genomtänkt. Foton på er (snark). Hotellnatt. Blommor. God mat. Smycken. Underkläder. Sex. Champagne. Resa. Behöver inte vara Paris utan kan vara en strand, liten stuga, båt osv. Upplevelse. Gl Blommor lär det bli + någon form av symboliskt smycke så man liksom tänker på ettårsdagen varje gång man ser det eller liknande. Sen tar jag nog med henne till Malmö till helgen och kör någon form av heldag där. Ps. Fick för övrigt en resa av henne till Paris i födelsedagspresent Har dock inte varit iväg än. Blir väl i april någon gång förhoppningsvis! Nejdå... Fixa med tända ljus osv också tills ni kommer hem. Annan klassiker är ju att göra iordning sovrummet med rosblad på bädden och tända ljus runt omkring Bra, för det mesta verkar inte vara något för mig. Uppskattar alla tips! Låt dom strömma in! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 -Ett rimjob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Middag, sen tar du henne till sviten med bubbelpool du hyrt med champagnen och jorgubbarna redan på plats. Brukar liva upp i höstmörkret... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 Men varför kommer dom jävla HUD-statsen upp när jag tryckt bort den jävla funktionen? Ser för helvete inte ens korten!! VARFÖR?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2009 Jag råkade stänga min bildörr samtidigt som mobilen råkade glida ur fickan så den är obrukbar nu. Den stora frågan: Någon som har något bra förslag på ny telefon? Är lite inne på Iphone, Nokia E71 eller SE Satio. Även Acer har gjort en ny som verkar rolig. Någon som har någon av dessa och kan rekomendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 itelefonen är nöt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2009 itelefonen är nöt imo. Finns ingen videokamera på den. Det är nog det enda jag lyckats vaska fram som är ett minus på den telefonen. Gillar den i övrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 gogogogo iphone Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Finns ingen videokamera på den. Det är nog det enda jag lyckats vaska fram som är ett minus på den telefonen. Gillar den i övrigt! finns visst videokamera. Om inte så är min iphone sjukt buggig. Blixt saknar den dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 iPhone +1 3Gs har videokamera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2009 Ja, det lutar nog åt iphone trots att flickvännen (och dom flesta som känner mig) påpekar att jag är extremt slarvig och gör av/tar sönder mina telefoner. Dom har väl en poäng, men man måste prova.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Ja, det lutar nog åt iphone trots att flickvännen (och dom flesta som känner mig) påpekar att jag är extremt slarvig och gör av/tar sönder mina telefoner. Dom har väl en poäng, men man måste prova.. har samma problem men min har hållt många olyckor so far. Dock lyckades jag slå sönder easylifes iphone när vi var på teneriffa, men det är obv speciella omständigheter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattzon Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Tycker du ska kika på en HTC Hero innan du bestämmer dig för iPhone. Kör Android som har många gratis appar att lägga in från Google market. Är nog någon tusing billigare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Iphone 3GS>>>>>Android>>>>>>allt annat skräp Det enda negativa med Iphone är att den uppmuntrar till att användas mer än en "normal" telefon. Detta i sin tur leder till att batteritiden är i minsta laget. Klarar mig typ en dag med pushmail, wlan och allt annat gojs igång... Fakedit: Texten ovan förutsätter att telefonen är jailbreakad...annars är Iphonen gimpad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
metr0 Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Har haft sony ericsson satio nu ett par veckor och är riktigt nöjd. Pigg touchskärm osv, schysst kamera också ett bra +. Rekommenderar den starkt Lite smidigare än många andra "feta" touchmobiler också vilket jag tycker är praktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 HTC HD2 verkar vara den enda HTC telefonen som står sig mot iphone. Riktigt bra verkar den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2009 HTC HD2 verkar vara den enda HTC telefonen som står sig mot iphone. Riktigt bra verkar den Hade en HTC Touch Pro tidigiare och lovade mig själv att aldrig utsätta mig för det märket igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 HTC HD2 verkar vara den enda HTC telefonen som står sig mot iphone. Riktigt bra verkar den För stor till det yttre imo. När skärmen överstiger 4 tum är den ju knappt "pocketable" längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 20 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2009 Det lutar alltså åt en Iphone trots att det fanns folk som rekomenderade Sony Ericson Satio. Jag är dock inte helt övertygad. Det är så roligt att köpa telefon att varje gång man köper en dröjer det typ en vecka innan man är taggad på e ny. Antar det kommer vara likadant denna gången.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2009 Hur spelas denna vidare bäst? ***** Hand History for Game 5966560687 ***** (On Game) $600.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, November 23, 12:32:57 ET 2009 Table Angeles (Real Money) Seat 4 is the button Seat 9: Baluupaz ( $606.05 USD ) Seat 10: S Petersen ( $748.95 USD ) Seat 2: _on_a_knee ( $770.65 USD ) Seat 4: ...boris... ( $547.75 USD ) Baluupaz posts small blind [$3.00 USD]. S Petersen posts big blind [$6.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Baluupaz [ Jh Ac ] _on_a_knee folds ...boris... raises [$18.00 USD] Baluupaz raises [$50.00 USD] S Petersen folds ...boris... calls [$35.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 6d, 4s, Jd ] Baluupaz bets [$66.00 USD] ...boris... calls [$66.00 USD] ** Dealing Turn ** [ 5d ] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Hur spelas denna vidare bäst? ***** Hand History for Game 5966560687 ***** (On Game) $600.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, November 23, 12:32:57 ET 2009 Table Angeles (Real Money) Seat 4 is the button Seat 9: Baluupaz ( $606.05 USD ) Seat 10: S Petersen ( $748.95 USD ) Seat 2: _on_a_knee ( $770.65 USD ) Seat 4: ...boris... ( $547.75 USD ) Baluupaz posts small blind [$3.00 USD]. S Petersen posts big blind [$6.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Baluupaz [ Jh Ac ] _on_a_knee folds ...boris... raises [$18.00 USD] Baluupaz raises [$50.00 USD] S Petersen folds ...boris... calls [$35.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 6d, 4s, Jd ] Baluupaz bets [$66.00 USD] ...boris... calls [$66.00 USD] ** Dealing Turn ** [ 5d ] edit: fel, vill du exploatera så får du väl posta lite stats på fi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Mkt intressant hand faktiskt, ofta jag hamnar i samma lägen själv. Checksyn och utvärdera river? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts