frekje Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Tjena. Jag har spelat på oerhört många siter under mina fem år inom onlinepoker. På grund av förändrad arbetssituation kommer jag inte längre att kunna spela inom Ongame så jag måste planera en flytt. Jag vill ha en klient (nätverk) där jag tillåts köra miniview, helst snabbknappar samt ett tilltalande sobert yttre. Om det finns någon form av bonus/banan så det givetvis en fördel. Jag uppskattar en klient som svarar direkt, utan lagg vid spel. Jag spelar främst HU och shorthanded, på nivåer från NL100 (HU-projekt) till NL1000 (5-max). Jag har givetvis spelat på Svs (första året var inget annat än en guldgruva) men nu tröttnat på klienten. Jag vet att det här är en vanlig fråga, men likväl så uppskattar jag tips! Skattefritt givetvis. Tpf /frekje Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Skattefritt kan jag inte svara på, men fulltilt är annars modellen. Ställbara bord, enkel och snabb klient. 27% starka bananer. Förmodligen har du redan konto där men det brukar gå att ordna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Jag tror jag kommer spara mycket tid genom att inte trycka ctrl+c någonsin mer. http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/44419-vilken-site-ska-jag-spela-pa.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts