Sotomayor Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Hej, Är det någon som vet hur registreringen till Månadsfinalen fungerar. Kvalade in igår via Sverigerankingen 240kr, betyder det att man har kvalat i till dagens turnering, e.g. månadsfinalen? Eller spelar man i nästa månads månadsfinal? Kollade på hemsidan och mitt nickname är inte med på listan. mvh Citera
JELLJUN Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Hej, Är det någon som vet hur registreringen till Månadsfinalen fungerar. Kvalade in igår via Sverigerankingen 240kr, betyder det att man har kvalat i till dagens turnering, e.g. månadsfinalen? Eller spelar man i nästa månads månadsfinal? Kollade på hemsidan och mitt nickname är inte med på listan. mvh Då du kvalade in i februari månad går månadsfinalen för februari i början av mars månad. (första måndagen blir det väl har jag för mig?) Citera
John_J Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Då du kvalade in i februari månad går månadsfinalen för februari i början av mars månad. (första måndagen blir det väl har jag för mig?) Korrekt Citera
Sotomayor Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 Många Tack för svaret, schysst! Fanimej grymt vad bra PF funkar ibland, slår all support i snabbhet och kvalite på svar. Citera
Comandini Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 "Kvalade in igår via Sverigerankingen 240kr" Vad menar du med att man kvalat in? Vilken placering ska man få i sverigerankingen för att få spela månadsfinalen? Citera
Paradiz Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 De 10 % bäst placerade i varje turnering går vidare till månadsfinalen. länk Citera
Santa_Bege Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Vilka lirar Sverigerankingen här på PF? (förutom idag då SvS IT-avdelning har tagit komp.ledigt...) Citera
Bibben Postad 4 Juli , 2008 Rapport Postad 4 Juli , 2008 fråga: kan man kvala in till flera månadsfinaler under året? Citera
Drunken_Penguin Postad 4 Juli , 2008 Rapport Postad 4 Juli , 2008 fråga: kan man kvala in till flera månadsfinaler under året? Japp, du kan kvala in till allihop, men för att få spela i månad N måste du vinna din plats i månad N-1. Har du vunnit en plats i månad Ns månadsfinal spelar du resterande rankingtävlingar i månad N-1 bara för pengarna och rankingpoängen. Citera
Bibben Postad 4 Juli , 2008 Rapport Postad 4 Juli , 2008 ok, tyckte bara d var märkligt att bara 2 av topp 10 på sverigerankingen skulle spela månadsfinal Citera
Bafucin Postad 4 Juli , 2008 Rapport Postad 4 Juli , 2008 Hur kommer man med till års finalen? kan väl inte vara det 10% bästa från en måndadsfinal väl? Citera
prookelito Postad 4 Juli , 2008 Rapport Postad 4 Juli , 2008 Hur tar dom ut prispotten till månadsfinalen? Edit: SÅg nu Citera
MJ Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 Hur kommer man med till års finalen?kan väl inte vara det 10% bästa från en måndadsfinal väl? Jo. Tycker det är en fantastiskt löjlig turnering. Rankingen är ett stort skämt. Citera
Recommended Posts