kraclob Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 hoppar in alla dagar i veckan. Tror mig ligga break-even med hnts (förlorar alltså raken mot honom), knubb har nog ett marginellt övertag på mig (förlorar raken + minus i spelet då), det faktum att två andra random spelare kommer generara grymt mycket värde för mig kommer göra att jag alltid spelare dessa. Enda gånger jag inte gör det är ifall de andra två spelarna är typ Jessieland och Haemaelainen. Sen är det jäkligt mycket roligare att spela 500ingar än 100-300ingar så man bangar nog alldrig på dessa. börjar grinden exakt nu! Jessieland och Haemaelainen var det inte dem som var bröder. obv ev- att lira mit 4 reg varav två colludar om jag har rätt med bröder påstående. Inte säker på det. Var det insomnia som var deras polare som de lärt upp? Du kanske inte har någon aning om vad jag svammlar om isf. Får jag hoppas att olyckan tittar in och ger svar. Citera
Vrakman Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Kul med ny dagbok! Kommer följas med intresse. Apropå finnarna så är det väl mougli som är jessies brorsa och haem är bara deras polare, så ingen risk för collusion mao... edit: Kollade mina stats mot finnarna och (fotbollsredovisning, seger-oavgjord-förlust) ledde mot jessie 6-5-5 låg under mot mougli 2-4-8 låg under mot haem22-12-24 Citera
Olyckan_77 Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Vraket har rätt - Jessie o Mougli är bröder o Haem är deras granne/polare om jag inte minns fel. Fick förresten förra veckan veta att Jessieland är någon med namnet Ilkka koskinen. Googlar man lite får man fram information som tyder på att det är en hyfsat vass kille även i livesammanhang. Citera
kraclob Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Vraket har rätt - Jessie o Mougli är bröder o Haem är deras granne/polare om jag inte minns fel. Fick förresten förra veckan veta att Jessieland är någon med namnet Ilkka koskinen. Googlar man lite får man fram information som tyder på att det är en hyfsat vass kille även i livesammanhang. hitta hans hendon mob. Denna var lite sick: Midnight Sun Poker Festival, Helsinki 1st € 121,800 $ 163,769 http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=80813 Citera
Frenter Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 Så talar en äkta pokerspelare. GL med din db Frenter. thx m8! Citera
Frenter Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 GL Kul att se att du har hittat hit Ses på borden! Citera
Frenter Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 Jo Jessieland och brodern hans är mycket bra... Vi sng lirare är mycket glada över att de inte längre lirar sngs!!!! Nåja: Vaknade nyss och är väldigt inne på att börja grinda nu... Ska dock först dra mig iväg och äta en pizza och komma igång för dagen + att trafiken suger vi denna tid.... Som sagt var gårdagen en fin dag med ett pluss på 3,3k. Tror inte jag kan nå denna nivå idag men jag är sjukt running good så vem vet. Det är däremot tråkigt att en av de största fiskarna på sngs short handed (Knubbpopare nickar han) inte längre lirar så mycket, han genererade så sjukt mycket värde till mig. ses! Citera
kraclob Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Det är däremot tråkigt att en av de största fiskarna på sngs short handed (Knubbpopare nickar han) inte längre lirar så mycket, han genererade så sjukt mycket värde till mig. Golden! Jag kommer hålla lite koll på borden ikväll hoppar in för en match om jag ser några intressanta lirare inne. Vore kul om du, jag knubbis och hint tog en $500 match. Citera
Vrakman Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Vore kul om du, jag knubbis och hint tog en $500 match. Vill ni låna tumståck också? Citera
kraclob Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 seriöst. Hittade $320 på mitt best konto. Max medriggat. Har nu lirat två SH en $320 och en $215 vinst i båda.. SHIIIP. Citera
Frenter Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 seriöst. Hittade $320 på mitt best konto. Max medriggat. Har nu lirat två SH en $320 och en $215 vinst i båda.. SHIIIP. good goin! ena var vi hu i right? Citera
kraclob Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 good goin! ena var vi hu i right? yep. Vi har 1-1 i Hus nu. fö: Jävligt orginellt att limpa AKs HU. Citera
kraclob Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Seegt att vi var uppe i 9 pers på 10 max $320 och inte får den startad och nu måste jag dra Citera
Frenter Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 Seegt att vi var uppe i 9 pers på 10 max $320 och inte får den startad och nu måste jag dra haha samma hände mig.... drar därifrån nu... nere i 5 pers nu... fattar inte vad som händer... Citera
Frenter Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 yep. Vi har 1-1 i Hus nu. fö: Jävligt orginellt att limpa AKs HU. jag var ju 110% på att du skulle pusha mig ifall jag limpade... nu hade du ju aj så det spelade ingen roll Citera
Frenter Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 Golden! Jag kommer hålla lite koll på borden ikväll hoppar in för en match om jag ser några intressanta lirare inne. Vore kul om du, jag knubbis och hint tog en $500 match. jag e grymt på snacka med hint om det.. avslutar grinden med ett + på 1,5k .... ska nu dra o köpa en ny snusdosa.... valet ligger mellan göteborg eller grov.... ska bli mycket intressant att se vilken jag väljer när jag väl befinner mig i livsmedelsbutiken Citera
Olyckan_77 Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 omg vad sjukt running good du är! Det bevisar ju bara ytterligare att även en uberfisk som du kan ha positivt roi efter tusentals spelade sng's. Blir inte så mycket grind för min del förrän jag e tillbaka från london. Hade tänkt lira lite ikväll men blir nog lite livegrajnd istället. Citera
Frenter Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 pokern går riktigt dåligt nu! backat runt 1,5k under den 30 minuters session jag just haft Är nog på semi-tilt måste lära mig hur man postar händer en riktigt dålig nyhet är att x-insomnia-x är tillbaka Citera
Frenter Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2008 Dagsresultat= -0,5k Citera
kraclob Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Sluta limpa nöt HU! Sluta också monster VBa så jah hjältesynar med 4:e paret. Bottom line... Sluta spela ut mig. Citera
Jakelamotta Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Vad hände med dagboken? Citera
Frenter Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2008 Sluta limpa nöt HU! Sluta också monster VBa så jah hjältesynar med 4:e paret. Bottom line... Sluta spela ut mig. hahahahaha!!! Citera
Frenter Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2008 Vad hände med dagboken? ska styra upp den snart... varit lite pokeroff på sistone Citera
kraclob Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Vilka är dem regsen man ska se upp för om du ignorerar de mest uppenbara som jag redan känner till. Mötte en helmut_call idag tidigare standard reg? Citera
Recommended Posts