Joeduck Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Står att 6 användare är inloggade samt ett bord igång, dem kanske precis börjat testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saxofon Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Någon mer än jag som har problem med att det laggar hela tiden och sen blir man utkastad för med ett meddelande om att man stått över 10 rundor. provat mitt bredband och det är inga fel på det och det händer bara på Svs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lanzinghkronha Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Någon mer än jag som har problem med att det laggar hela tiden och sen blir man utkastad för med ett meddelande om att man stått över 10 rundor. provat mitt bredband och det är inga fel på det och det händer bara på Svs. Kan inte ens komma in. Edit: Tror inte du snackar om nu. Doh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon51 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 kommer du in på svs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saxofon Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Kan inte ens komma in. Edit: Tror inte du snackar om nu. Doh. kommer inte heller in nu så det r rätt att jag inte pratar om nu... men igår innan dom stängde ner inatt och ett par dagar bakåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Tidsbank sket dom visst i Gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Känns som att slaskfaktorn kommer vara större än någonsin när nu klienten kommer upp igen.. Mkt fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
batio Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Miniview skulle jag också vilja ha.. men det är ju SvS vi pratar om. Kanske skulle ta sig en titt på programvaran i sig också med tanke på alla fyrtal/färgstegar man ser på en dag. Helt vridet. Att se hur mycket pengar folk sitter med på cashen är riktigt bra, blir lättare att hitta fisk som sitter med 1/10 inköp. jaså det går se cash varje spelare har på borden redan i lobbyn? bra funktion men jag har våta drömmar om miniview på svs:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
batio Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Någon mer än jag som har problem med att det laggar hela tiden och sen blir man utkastad för med ett meddelande om att man stått över 10 rundor. provat mitt bredband och det är inga fel på det och det händer bara på Svs. jo det händer ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skåneland Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Enligt Svenska Spels hemsida: Nio inloggade vid två bord. Ska dom öppna ett bord i timmen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dnepr Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 kommer inte in än.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cc8801 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Någon mer än jag som har problem med att det laggar hela tiden och sen blir man utkastad för med ett meddelande om att man stått över 10 rundor. provat mitt bredband och det är inga fel på det och det händer bara på Svs. Det har hänt och det är helt vridet men så länge de inte schabblar med kontot.... Vet ngn hur trådlöst fungerar numera? Där har jag haft stora problem med SvS tidigare och jag tror inte att det enbart är min router då det funkar bra på många andra pokerklienter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saxofon Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Vet ngn hur trådlöst fungerar numera? Där har jag haft stora problem med SvS tidigare och jag tror inte att det enbart är min router då det funkar bra på många andra pokerklienter. kör både trådlöst och med fast lina på 2 olika datorer men det är samma sak, fungerar utmärkt som du säger på alla andra siter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 ska bli intressant och se hur flash(webb)klienten fungerar. Härligt hur som helst att kunna lira i mac osx. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applet13 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 När har dom tänkt öppna igen då tro? Eftermiddag skulle de ju öppna och nu tycker jag att det drar sig mot kvällen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pepsi900 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 hahaha så typiskt svs, vi öppnar någon gång på eftermiddagen så öppnar dom på kvällen nån gång säkert. jag som är så sjukt spelsugen också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saxofon Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 dåligt att dom inte kan uppdatera sin information för alla som sitter och väntar. Men det är väl som vanligt med det statliga, det gör inget om man misshandlar sina kunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Börjar bli sjukt less på detta nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Gött. Hur kan en klipsk kille som du vara emot timebank? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Känns som att slaskfaktorn kommer vara större än någonsin när nu klienten kommer upp igen.. Mkt fint! Najs att man inte är hemma ikväll då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
batio Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 wtf när öppnar dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Just nu håller vi på med en större uppgradering av Svenska Spels Poker. Vi räknar med att du ska kunna spela poker igen i början på kvällen. Tack. Uttalande från den automatiska pokerkundservicetelefonen (längsta ordet idag?)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Enligt hemsidan så räknar dom med 18:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Enligt hemsidan så räknar dom med 18:00 Fint, då ses vi på Selman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
treezer Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Jag lirar för fullt, är inne nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts