tågrånarn Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2008 ibland är det special, haha.. sitter o railar AnteSvante i veckopotten o en stolle spamar chatten hela tiden, jag ber honom ge fan i det o vad får man tillbaka "HU4rollz" LOL, inte mer med det, fick honom inte att sluta spama o orkade inte ta nåt vidare prat då jag inte ville vara lika korkad, sen efter lite tjaffs så ska han tydligen möta nån annan HU på 05/1 , o där satt han o väntade så jag kunde ju inte låta bli att gå in o hämta litegrann, 112pengar eller nåt bara sen började han ladda om o ha sej (ja standard, men detta skulle bara vara för ett upptag) så jag orkade inte skiten... menmen, gött att börja kvällen plus pga lite tjafs grattis Ante btw.. nu blir det lite yoggi o kolla snooker sen kör vi. Citera
tågrånarn Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2008 det får vara det för nu, ont i magen o jävelskap ,, +259sek slutar dagen på, kanske blir lite game till sen om jag mår bättre efter duschen känns som jag har spelat dåligt lite idag :-S.. jävligt standard och korrekt, ska se om jag kan hitta nån hand att fundera på. en fanns det här är det väl ändå ganska självklart att peta in, men tänkte lite på extraspelaren, bör jag raisa?, mitt tänk var att ingen av dom är på draget så jag VILL ha med dom då jag inte tror att min hand är god som den är men står vid minsta lilla träff $100 NL Texas Hold'em - Sunday, February 17, 22:14:23 ET 2008 Table Anna 60 (Real Money) Seat 3 is the button Total number of players : 5 Seat 1: Jorgen9 ( $103.84 ) Seat 2: thomase ( $241.08 ) Seat 3: Klotiris ( $83.14 ) Seat 4: guta ( $131.63 ) Seat 5: hero ( $198.5 ) guta posts small blind [$0.5]. hero posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to hero [ 8c 4c ] Jorgen9 folds. thomase folds. Klotiris raises [$4.22]. guta calls [$3.72]. hero calls [$3.22]. ** Dealing Flop ** [ 2c, 5c, 8h ] guta checks. hero checks. Klotiris bets [$11.52]. guta raises [$25.04]. hero calls [$25.04]. Klotiris is all-In. guta folds. hero calls [$53.88]. ** Dealing Turn ** [ 5h ] ** Dealing River ** [ Qc ] Klotiris shows [ 9s, 9d ] two pairs, nines and fives. hero shows [ 8c, 4c ] a flush, queen high. hero wins $190.66 from the main pot with a flush, queen high. det var den enda potten på över 20sek på hela passet .. var en annan hand från en annan site som fick mej att tänka på en sak som jag funderat en del på innan.. 4-6handat pos: SB, kort: ATx - AKx, UTG slår upp 4ggr, knappen slår om till 12ggr, vad hittar vi på?, vi sitter alla med över 120BBs,, här är vi väl knappast kaxiga med nån av dessa händer? Citera
tågrånarn Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2008 sådär,, hann smeka av ett litet pass innan jobbet. +gårdagens lillplus blir det +190kr sen senaste uppdateringen, o därmed bara 20 pengar kvar på NLT-straffet .. hinner inte kolla nån HH nu, kommer grejer ikväll Citera
tågrånarn Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2008 störd dag, backar rakt ut på NLT100, helt chanslös, träff=utdragen drag=miss. mina CBs står så backet blir ju inte extremt dock,,, men inte skoj.. o vad gör man?, .man skottar. 10/20 700ner, o 2.5/5 (räknas?) plus 500 tot. o vad gör man?.. slaskar bort det. GRATTIS.. ser ut att loggas ca600 back för dagen på tomteri, inte mkt, mne mitt fel Citera
tågrånarn Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2008 fiiiiiiiiiiiiiiint att logga på 6837 efter 2.5/5 på motklonk,, tilta mej säger jag,, o 1000 är på väg in igen då det var på ett otillåtet planerat skott, fan ta dettal.. 7837 rullen blir dock inte mkt back tot , men hata att man ska behöva bli utköpt på river i några stora som kunde hjälpt till att bygga rulle. ORKA gneta 0.5/1 - 1/2.. Citera
tågrånarn Postad 26 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2008 Fan nu är det ju roligt igen , får bli sån där cashout-mes o hålla mej sjukt lågt haha.. Funkar ju hur fint som helst nu när man har "för lite för att skotta", hajar inte hur mitt huvud funkar, men +344kr har jag utan minsta risk skrapat på 2 korta pass FR, (3bord). Utan det minsta sug efter att spela 5/10 - 10/20... en liten tanke iofs iom att det inte vart några kul HHs: AT-AQx i sen pos mot 6-7 synvilliga limpare, så gott som omöjligt att CBa dåliga floppar / svårt att ta betalt vid träff på ofarligt bord.. slå upp ändå?? känns som ett onödigt värde som jag isf kan tänka mej att missa då det finns så mkt säkra lägen att bara hämta pengar, men vad är "rätt"? natti Citera
tågrånarn Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 idag vart det min dag,, efter ett litet uppehåll för massvis av jobb så hade jag ju faktiskt tillåtelse (skylldig lillebror ett upptag ändå) att skotta lite. så det var ju bara att mala upp rullen från 1415 -> 2000 , inga problem där inte.. inte tid med HHs eller nåt nu heller så nu tappar man väl de få läsare som kanske fanns.. men påfyllning på det viset att broder i fråga hoppar in här oxå from denna sidan, nyligen 18 o sugen som få.. 550ish på SvS kommer han nog starta, han får ta det själv. nu är det dusch -> livegame -> öl -> damer.. = lukta mindre illa -> mer cash -> odräglig -> inte ligga lik förbannat. GRILLA Citera
Nojlaget Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 nu är det dusch -> livegame -> öl -> damer.. = lukta mindre illa -> mer cash -> odräglig -> inte ligga lik förbannat. GRILLA Dagens roligaste inlägg! Lycka till med bade spelet och damerna. Citera
tågrånarn Postad 17 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2008 den här hade man ju nästan glömt bort.. det får jag ju ta tag i igen, tilten är ju väck o omstarten rullar på även om senaste dagarna vart ganska äckliga.. stora problem med kickers o rivers :-S. fast vafan, känns som man är 1000 ner för detta passet o det är inte ens 200 så då blir man ju glad igen. massa bra filmer att plöja o humör på topp så nu jävlar ska det plussas igen Citera
tågrånarn Postad 17 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2008 Där var "American beauty" slut o då är det dags för en riktig jävla klassiker. "Fucking Åmål" (på VHS givetvis) plussar jag inte massivt nu så är det ju skandal Citera
tågrånarn Postad 18 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2008 plus-pass , fan va gött det var med grejer som sitter igen haha.. har precis vart o käkat lite asiat-prylar nu o tänkte kolla hockeyn, fast vill ha upp en HH först har dock ett jätteproblem med SvS HH-system, den visar mej listan på alla händer, sen när man vill klicka upp en hand så säger den "undifined", vad är problemet?, ominst hjälper inte då jag haft samma prob länge o under den tiden installerat om 4-5ggr. vore soft att kunna få ut några då jag inte har PT på den här maskinen jag lirar nu för ett tag till .. jaja, ska kika om jag kan peta ut nåt på pappas burk sen om jag flyttar filerna eller nåt (?) FRÖLUNDA Citera
tågrånarn Postad 19 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2008 jävla svs att stänga ,, hade ju sjukt goa bord uppe. 200 upp som bäst men slutade 70 ner, slaskade lite på pilsnern men spelade faktiskt bra poker ganska standard game nu, inga äckliga saker från nåt håll faktiskt, så det var bara uppdate o sen logg Citera
tågrånarn Postad 20 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2008 nu jävlar ska det bli gnethelg, vore lite soft om man kunde lyckas få in bortåt 2-3k händer vilket kan bli tight då det trots allt är en hel del inplanerat.. sön em/kväll går bort, hembjuden på matbit hos SM-finalist i servering, o lör går bort likadant för då ska polare firas vilket gör att fre+mån blir JÄTTEgrinden.. det ska nog fan gå. o idag går givetvis bort, bästa peppet man kan få inför en helg , Växjö och KENT direkt efter jobbet o det ska ju inte bli lite grymt, 3dje gången jag ser dom i år o det blir bättre o bättre.. tjo Citera
Recommended Posts