mpee Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 FI 36/28/3 över knappet 100 händer. ***** Hand History for Game 6747711913 ***** $100 USD NL Texas Hold'em - Saturday, February 02, 16:41:55 ET 2008 Table Table 128026 (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 6 Seat 6: HERO ( $168.13 USD ) Seat 2: AshUK1983 ( $105.64 USD ) Seat 4: LauraCecilie ( $142.53 USD ) Seat 5: jangggo ( $144.96 USD ) Seat 3: Kazim_Atatur ( $92.81 USD ) Seat 1: RiverRaudi ( $100 USD ) Kazim_Atatur posts small blind [$0.50 USD]. LauraCecilie posts big blind [$1 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO[ ] jangggo folds HERO raises [$4 USD] RiverRaudi folds AshUK1983 folds Kazim_Atatur calls [$3.50 USD] LauraCecilie folds ** Dealing Flop ** [ ] Kazim_Atatur checks HERO bets [$7 USD] Kazim_Atatur calls [$7 USD] ** Dealing Turn ** [ ] Kazim_Atatur checks HERO bets [$17 USD] Kazim_Atatur raises [$47 USD] HERO ???????????????? Standard att vika här mot en okänd fi? Inte många realistiska händer han kan sitta med som jag slår. Dugliga linjer att cc turn och syna eventuell riverbett(om riverkortet är ofarligt), alternativt värdebetta rivern om det checkas till mig? Citera
Sideshow Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 No way att jag foldar denna, jag ställer och blundar. Citera
strater Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 finns väl en hel del tvåpar som en rdm fi spelar så här... in med degen edit: han är ju dessutom rejält aggro (dock på litet antal händer) så lär ju valueraisa ganska tunt Citera
boman Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 in med degen här!!!!!!!!! ni är ju inte ens djupa, han kan ha så mkt du slår Citera
sneakycastro Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 vika här är minus ev Du måste skriva varför det är minus ev, annars kan man inte ta dig allvarligt. Jag ser inte varför du inte skulle pusha, det är gott om tomtar på NL100 som betalar av med skräp. Själv hade jag pushat alla dagar i veckan. Citera
Dante Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Standard att vika här mot en okänd fi? Inte många realistiska händer han kan sitta med som jag slår. Dugliga linjer att cc turn och syna eventuell riverbett(om riverkortet är ofarligt), alternativt värdebetta rivern om det checkas till mig? Vilka realistiska händer är du rädd för? 33 är väl den enda självklara.. QJ, AA, KK, TT är väl inte speciellt troliga även om de förekommer. Tror han har betydligt mer händer som du slår. Jag degar här alla dagar i veckan, finns inte att jag viker. Ser ingen anledning att bara syna heller då QJT och hjärter gör river jobbig för dig. Dessutom tror jag att en 36/28/3 synar många händer i hans range som du är favorit mot.. AT+, QQ, JJ, KT, Qhxh, Jhxh är väl inte helt orimliga händer.. Citera
Gummo Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 ....Dessutom tror jag att en 36/28/3 synar många händer i hans range som du är favorit mot.. AT+, QQ, JJ, KT, Qhxh, Jhxh är väl inte helt orimliga händer.. Lite OT, men vad står 36/28/3 för? Antar att det är från PT, men vad står siffrorna för? Citera
Carbon Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Lite OT, men vad står 36/28/3 för? Antar att det är från PT, men vad står siffrorna för? 36 - Voluntarily put in pot- kort beskrivet hur ofta spelaren synar 28- Preflop raise- självskrivet 3- Aggression factor- Hur ofta man bettar och höjer jämför med hur ofta man synar T ex lös-passiva synstationer brukar ha hög VPIP och låg PFR och AF. Citera
Recommended Posts