STO Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 När jag ska logga in på vilket skin som helst på Ongame så stannar uppdateringen när jag startar upp programmet och följande meddelande kommer upp: Patch failed.network error(120029): Det gick inte att upprätta en anslutning till servern. OBS. Jag kan spela alla andra nätverk så det är inget fel på min uppkoppling. Någon som kan hjälpa mig att lösa problemet? Tacksam för hjälp! Citera
mr_telefon Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 kan bero på brandväggen, läste om samma problem men det stod på tyska så svår att tyda. Citera
STO Postad 2 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2008 Har provat att stänga av brandväggen, men det fungerar inte ändå! Börjar bli desperat! Citera
boman Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 avinstallerat antiviruset helt? Citera
Tompa66 Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 Har du löst det? Hade samma problem för ett år sedan ungefär, och vet att det hade nått med antivirusprogrammet att göra,kommer dock inte ihåg riktigt hur jag löste det men om du kör Norton internt security så stäng av den innan du startar klienten så funkar det, sedan får man gå in i Norton och godkänna siten någonstanns kommer som sagt inte ihåg var,men så löste jag det iallafall Testa!!! Citera
nolll Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Nu har jag samma problem, men jag har testat på olika datorer på olika nätverk. Är ongame nere tro? Nån mer som har problem nu? Jag som just inducerat en $111-bluff på river när det dog. Dessutom hade jag en $108-turre igång =( Edit: Nu kom det igång igen Citera
inqy Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Nu har jag samma problem, men jag har testat på olika datorer på olika nätverk. Är ongame nere tro? Nån mer som har problem nu? Jag som just inducerat en $111-bluff på river när det dog. Dessutom hade jag en $108-turre igång =( Edit: Nu kom det igång igen Man ska vila när man är sjuk, inte sitta och låta hjärtat bli misshandlat av badbeats och dylikt! Citera
m1978 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Vilka pokersajter tillhör ongame nätverket? Citera
SimonX Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Jag kom in nu. Jag spelade 2st $54 SnG och var registrerad till 2 till. Avregistrerade mig direkt jag kom in, men de andra två är låsta. Vad innebär det? Kommer de starta igen eller få vi pengarna tillbaka? Citera
nolll Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Man ska vila när man är sjuk, inte sitta och låta hjärtat bli misshandlat av badbeats och dylikt! sry mom =) Citera
SouthEast Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Vilka pokersajter tillhör ongame nätverket? Väldigt många, kolla Ongametråden, så ser du en del nämnas. Citera
Recommended Posts