ampixo Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Hmmm..skum tråd det här. Har ni inte tänkt på att yrkeskriminella kanske läser det här och få bra tips? hahah sluta Citera
Klyka Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 shit, vad ansvarig jag skulle känna mig om vi snart får läsa i tidningarna om en ny u-scooter-liga som kidnappar barn... Citera
Mjorich Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Det är väl bara att ta ut lite pengar från ditt bankkonto? Citera
mendieta19 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 shit, vad ansvarig jag skulle känna mig om vi snart får läsa i tidningarna om en ny u-scooter-liga som kidnappar barn... haha nä åkte faktiskt en sån för inte jättelängesen, och tänkte då att de kunde va kul att ha:-D sen kommer du och l'gger upp länk ur klarblå himmel eller nåt Citera
Broccoli Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Hur många människor kan få fram en miljon i kontanter så snabbt? Endast grovt kriminella skulle jag tro. Inte kul att få såna efter sig. Citera
Recommended Posts